نخستین سالگرد شهادت سردار شهید هاشمی در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4172562
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

نخستین سالگرد شهادت سردار شهید هاشمی در کرمان برگزار شد

نخستین سالگرد شهادت سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی با حضور جمعی از مسئولان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

نخستین سالگرد شهادت سردار شهید هاشمی در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، آیین نخستین سالگرد شهادت سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی با حضور جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهان نظامی و مسئولان استانی، سران طوایف و مولوی‌ها کرمان و سیستان‌وبلوچستان، اقشار مردم و جمعی از خانواده شهدا و خانواده شهید هاشمی امروز، ۱۰ مهرماه در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید هاشمی و شهید گوئینی( از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ)، با بیان اینکه شهید هاشمی در زمان حیات نیز شهید بود و به آروزی خود رسید، اظهار کرد: شهید هاشمی الگوی واقعی یک سرباز گمنام امام زمان(عج) بود که با وجود کارهای بزرگ هیچگاه در مقابل دوربین قرار نگرفت و همواره با اخلاق و صدق کار خود را انجام می‌داد.

سیدعلی هاشمی، پدر سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه من و فرزند شهیدم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و اعتقاد شخصی خود هیچ مشکلی با برادران اهل سنت نداشیم، نداریم و نخواهیم داشت، گفت: آنهایی که شهید هاشمی را به شهادت رساندند نه شیعه بودند و نه سنی بلکه مزدور وطن فروش بودند.

پدر شهید هاشمی ضمن قدردانی از حضور سران طوایف و اهل تسنن در این مراسم، اظهار کرد: من یقین داشتم که فرزندم به شهادت می‌رسد و خداوند را شکر می‌کنم که ایشان به آرزوی خود که شهادت بود رسید و پس از شهادت ایشان نماز شکر به جا آوردم.

سردار سیدحمیدرضا هاشمی، فرمانده اطلاعات سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان بود که هشتم مهرماه سال ۱۴۰۱ و در جریان اغتشاشات مورد هدف تک تیرانداز دشمنان قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha