محفل انس «چلچراغ آیه‌ها» در بندرگز برگزار می‌شود
کد خبر: 4172461
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

محفل انس «چلچراغ آیه‌ها» در بندرگز برگزار می‌شود

کارشناس و رئیس تبلیغات اسلامی بندرگز گفت: همزمان با هفته وحدت، حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع)، محفل انس با قرآن تحت عنوان «چلچراغ آیه‌ها» 10 مهرماه، در حسینیه امام حسن مجتبی (ع) بندرگز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسین پور رئیس تبلیغات اسلامی بندرگز

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام حسین‌پور، کارشناس و رئیس تبلیغات اسلامی بندرگز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته وحدت که با حضور مسئول فرهنگی سپاه ناحیه، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه شهرستان و قره قاش، مسئول پایگاه بسیج شهید خرمنگدا و حسینیه امام حسن مجتبی(ع) در دفتر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرگز برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به اینکه در هفته وحدت باید به مسائل دین و اسلام بیان شود، گفت: قرآن کریم 1400 سال پیش به قلم قسم خورده است و این نیازمند تفکر و تعقل است و نشان می‌دهد پیامبر پایه اسلام را بر حکمت بنا نهاده است.

رئیس تبلیغات اسلامی بندرگز با اشاره به اینکه هفته وحدت به معنای هفته تبیین است و باید اسلام و قرآن را تبیین کنیم، گفت: چنانچه حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) کربلا را تبیین نمی‌کرد امروز اربعین را نداشتیم و ما نیز باید جوانان و نوجوانان را توجیه کنیم.

حجت‌الاسلام حسین‌پور با اشاره به اینکه همه دین بر پایه توحید است و نمی‌توان با آن جنگید، گفت: قرآن کریم و اسلام ما را دعوت به وحدت کرده‌اند و همه مسلمانان باید تبعیت و محتوا را پیاده کنند.

وی هفته وحدت را فرصتی برای تقویت برادری و وحدت دانست و گفت: همزمان با هفته وحدت، حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع)، محفل انس با قرآن تحت عنوان «چلچراغ آیه‌ها» در روز دوشنبه،10 مهرماه، حسینیه امام حسن مجتبی(ع) بندرگز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha