تحقق سبک زندگی قرآنی در جامعه از اهداف هیئت اندیشه ورز بانوان است
کد خبر: 4171782
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

تحقق سبک زندگی قرآنی در جامعه از اهداف هیئت اندیشه ورز بانوان است

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خان ببین به مهمترین هدف ایجاد و تشکیل هیئات اندیشه‌ورز قرآنی اشاره کرد و گفت: ایجاد زمینه حضور عالمانه و مؤثر بانوان در جامعه در حوزه‌های مختلف قرآن و عترت برای تحقق سبک زندگی قرآنی است.

حجت‌الاسلام میرشاهی کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی خان ببین

به گزارش ایکنا از گلستان، ششمین جلسه هیأت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهر خان ببین امروز، ۶ مهرماه با حضور کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی خان ببین‌ و بانوان قرآنی در سالن جلسات مصلی شهرخان ببین برگزار شد.

حجت‌الاسلام ‌میرشاهی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خان ببین در این جلسه گفت: نگاه ما به این هیئت، رسیدن به ایده‌ها، نظرات، برنامه‌ها و حرکت‌های نو در فضای قرآنی جامعه برای بانوان می‌باشد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خان ببین تشکیل هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی و فعالیت‌های جهادی این هیأت را مصداق یک حرکت و همدلی واقعی در استان دانسته و ابراز امیدواری کرد این فعالیت‌ها بیش از پیش گسترش یافته و مورد حمایت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام میرشاهی به مهمترین هدف ایجاد و تشکیل هیئات اندیشه‌ورز قرآنی اشاره کرد و گفت: ایجاد زمینه حضور عالمانه و مؤثر بانوان در جامعه در حوزه‌های مختلف قرآن و عترت برای تحقق سبک زندگی قرآنی است.

وی گفت: برنامه‌های قرآنی خوبی در سال جاری در شهرستان پیش‌بینی شده است که با همفکری هرچه بیشتر اعضای هیئت، سالی با فعالیتهای مؤثر خواهیم داشت.

در پایان هر یک از اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha