امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد
کد خبر: 4171710
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد

فرماندار سنندج گفت: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی در اوج افتخار و سرآمدی در زمینه‌های مختلف است.

حسن عسکری، فرماندار شهرستان سنندج

 به گزاش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرماندار شهرستان سنندج در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای روستایی کردستان که امروز، ششم در روستای باینچوب سنندج برگزار شد، گفت: امروز نهال انقلاب تبدیل به یک درخت تنومند شده که ریشه‌های این درخت در عمق دنیای اسلام و در دل‌های مردم ریشه دوانده است.

وی افزود: امروز دشمنان جمهوری اسلامی که در صدد از براندازی نظام بودند در کشورهای مختلف آواره شده اند و در انزوا و رو به زوال هستد.

فرماندار سنندج بیان کرد: گروهک‌های ضد انقلاب در کردستان نتوانستند خللی در برقراری نظام اسلامی در استان ایجاد کنند و امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و عظمت است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امیدآفرینی و تأکید معظم له بر اینکه به قله نزدیک شده‌ایم، افزود: اگر کسی واقع‌بینانه و فارغ از هوچی‌گری دشمن به دستاوردهای نظام و انقلاب نگاه کند این در آستانه قله بودن را خواهد دید.

عسکری با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده در بخش حسن‌آباد یادآور شد: در سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستایی باینچوب اختصاص یافته و درخواست مردم برای ساماندهی مسیر رودخانه این روستا بررسی انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم فرماندار سنندج ضمن بازدید از روستا مشکلات مردم را بررسی کرد و از خانواده شهدای روستایی استان کردستان با اهدای لوح تقدیری تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha