اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در انزلی برگزار شد
کد خبر: 4171602
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در انزلی برگزار شد

اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی امروز در گلزار شهدای بندرانزلی برگزار شد.

اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در انزلی

به گزارش ایکنا از گیلان، اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی امروز، پنجم مهرماه در گلزار شهدای بندرانزلی برگزار شد. گروه سرود تبار میرزا، حماسه خوانی حمید طاهری از مداحان بندر انزلی و همچنین بیان خاطرات دوران دفاع مقدس با سخنرانی سرهنگ پاسدار سیدنورالدین نعمتی، فرمانده اسبق سپاه شهرستان بندرانزلی و آزاده سرافراز و جانباز ۵۰ درصد دوران دفاع مقدس به اجرای برنامه پرداختند.

علی معتقدی، مدیر فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرانزلی در این برنامه با اشاره به اهمیت تبیین دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان اظهار کرد: باید تلاش کنیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل جوان و نوجوان منتقل کرده و بشناسانیم.

وی افزود: جهاد تبیین مهم‌ترین وظیفه‌ای است که همه ما بر عهده داریم، هر یک از ما در هر جایگاهی که هستیم باید بتوانیم در این زمینه ایفای نقش کنیم. دشمن رسانه‌های بسیار قوی در اختیار دارد و تلاش می‌کند نقاط ضعف ما را بسیار برجسته نشان دهد این در حالی است که ما در چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی توانستیم به توانمندی‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف برسیم.

 اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در انزلی برگزار شداجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در انزلی برگزار شد

انتهای پیام
captcha