19 میلیارد تومان در جشن عاطفه‌های استان مرکزی جمع‌آوری شد
کد خبر: 4171379
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

19 میلیارد تومان در جشن عاطفه‌های استان مرکزی جمع‌آوری شد

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی، از جمع‌آوری 19 میلیارد تومان کمک مردمی توسط مراکز نیکوکاری، آموزش و پرورش، کمیته امداد و پایگاه‌های بسیج خبر داد و افزود: جمع‌آوری کمک‌ها تا 15 مهر ادامه دارد.

مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد مرکزی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد استان مرکزی، مجید مؤمنی، مدیرکل این نهاد در استان، امروز، 4 مهر، در آیین جشن عاطفه‌ها در مدرسه دخترانه حاج گازرانی اراک، گفت: 19 میلیارد تومان تاکنون توسط مراکز نیکوکاری، آموزش و پرورش، کمیته امداد و پایگاه‌های بسیج استان جمع‌آوری شده و تا ۱۵ مهرماه دریافت کمک‌ها ادامه دارد.

وی افزود: یک ماه قبل از آغاز بازگشایی مدارس، کمیته امداد امام با همکاری آموزش و پرورش، بسیج و مراکز نیکوکاری اقدام به جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان کم بضاعت می‌کند. ۱۱ هزار دانش‌آموز زیر پوشش حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی هستند که هرساله در آغاز سال تحصیلی و در طول سال خدمات حمایتی و آموزشی دریافت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: همچنین برخی دانش‌آموزان کم‌برخوردار که زیر پوشش خدمات هیچ نهاد حمایتی نیستند و توسط مدیران مدارس شناسایی و کمک‌های مردمی بین آنان توزیع می‌شود. کمک‌های جمع‌آوری شده در مدارسی که برخوردار هستند و دانش‌آموز نیازمند ندارند، در اختیار مدارسی که خواهرخوانده نامیده می‌شود، قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی‌، هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی را، ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری دانست و افزود: در صورتیکه اقتصاد انفاقی در جامعه شکل گیرد به طور قطع، برکات بر جامعه نازل می‌شود.

انتهای پیام
captcha