ایران به برکت خون شهدا در مسیر پیشرفت است
کد خبر: 4170495
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

ایران به برکت خون شهدا در مسیر پیشرفت است

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: وضعیت ایران اسلامی به برکت خون شهدا رو به رشد و در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد، البته تداوم این مسیر باید با هوشیاری و بصیرت هرچه بیشتر صورت گیرد.

حیدر موسوی پیشکسوت دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سید حیدر موسوی، پیشکوست دفاع مقدس ظهر جمعه، 31 شهریورماه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه کرج اظهار کرد: دفاع مقدس با پیروی از ولایت فقیه و جانفشانی ها و ایثارگری‌های رزمندگان به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه مهمترین عامل برتری ما بر دشمنان بعثی ایمان و اراده بود که توانستند دشمن تا دندان مسلح را شکست دهند، افزود هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی مدافع اسلام ناب محمدی بود و از ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس چهره مقاومی از ایران در دنیا رقم زد و به همین دلیل هیچ کشوری جرأت تعرض به ما را ندارند.

موسوی گفت: وضعیت ایران اسلامی به برکت خون شهدا رو به رشد و در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد، البته تداوم این مسیر باید با هوشیاری و بصیرت هرچه بیشتر صورت گیرد.

وی اظهار کرد: دشمنان که توان مقابله سخت با ایران را ندارند به جنگ نیابتی یعنی هزینه‌کردن و اطلاعات دادن به دیگران برای جنگ با ما و تفرقه افکنی برای رسیدن به اهدافشان روی آورده‌اند.

پیشکسوت دفاع مقدس بیان کرد: در در اغتشاشات سال قبل نیز با وجود اینکه دشمنان تمام توان خود را پای کار آورده بودند اما باز هم شکست خوردند.

وی با بیان اینکه تفرقه‌افکنی برای اختلاف انداختن بین مردم و مسئولان و مردم با مردم مهمترین حربه دشمن است، تصریح کرد: باید با این حربه با هوشیاری مقابله کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: باید به ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها توجه صورت گیرد.
وی متذکر شد: تعداد قابل توجهی از ۵ هزار و ۲۶۰ شهید استان البرز روحانی و دانش‌آموز بودند که حالا نیز این قشر باید سنگر انقلاب را حفظ کنند.

انتهای پیام
captcha