با دست خالی هم می‌توان بر دشمن غلبه کرد
کد خبر: 4170493
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

با دست خالی هم می‌توان بر دشمن غلبه کرد

امام جمعه چهارباغ گفت: دفاع مقدس نشان داد که اگر ملت و مسئولان با هم یک‌دل و یک‌صدا باشند، می‌توان با دستان خالی هم بر دشمنان غلبه کرد.

حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهارباغ

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه چهارباغ، 31 شهریور در خطبه‌های نماز جمعه شهر چهارباغ که در مصلای این شهر اقامه شد، اظهار کرد: عصر نورانی امامت امام عسکری (ع) یک ویژگی منحصر به فرد داشت و آن، زمان انتقال «عصر حضور» به «عصر غیبت» بود.

وی بیان کرد: حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان نماینده مردم ایران با دست پر و صدای رسا با گفتمان انقلاب اسلامی در نیویورک حضور پیدا کرد.

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: عدم موفقیت مخالفین نظام اسلامی در به خیابان کشاندن ایرانیان حتی در خارج از مرزها نشانه شکست توطئه‌های دشمن است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران و تجلی‌گاه ایستادگی و فداکاری عمومی بی‌نظیر مردم در همه ادوار تاریخ کشور است.

محمدی گفت: دفاع مقدس نشان داد که اگر ملت و مسئولان با هم یک‌دل و یک‌صدا باشند، می‌توان با دستان خالی هم بر دشمنان غلبه کرد.

وی اظهار کرد: توصیه مقام معظم رهبری به جوانان مطالعه کتاب‌هایی است که در خصوص دفاع مقدس نوشته شده است.

امام جمعه چهارباغ بیان کرد: بخش اعظم دفاع و حراست از تمامیت ارضی، استقلال سیاسی و اقتصادی در بسیاری از کشورها، از جمله کشور عزیزمان ایران سرافراز توسط جوانان غیور با عنوان سرباز تأمین می‌شود.

وی متذکر شد: رسانه‌ها با پرداختن به نقش سربازان در هشت سال دفاع مقدس ایثارگری آنان را به نسل امروز منتقل کنند

انتهای پیام
captcha