مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت در گالیکش برگزار شد + عکس
کد خبر: 4170119
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت در گالیکش برگزار شد + عکس

اختتامیه کلاس‌های قرآنی طرح اوقات فراغت با حضور امام جمعه گالیکش، رئیس آموزش گالیکش و فعالان و قرآن‌آموزان امروز، 29 شهریور در دفتر امام جمعه گالیکش برگزار شد.

اختتامیه کلاس های قرآنی طرح اوقات فراغت در گالیکش به گزارش ایکنا از گلستان، اختتامیه کلاس‌های قرآنی طرح اوقات فراغت با حضور امام جمعه گالیکش، رئیس آموزش گالیکش و فعالان و قرآن‌آموزان امروز، 29 شهریورماه در دفتر امام جمعه گالیکش برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضانژاد، امام جمعه گالیکش خطاب به دانش‌آموزان فعال در این طرح گفت: قرآن را سرلوحه زندگی خودتان قرار دهید، چرا که ما هر چه داریم از قرآن و اهل‌بیت(ع) است.

حجت‌الاسلام رضا‌زاده با تأکید بر اینکه توجه به معنویات دانش‌آموزان بسیار امر مهمی است، تصریح کرد: یکی از زمینه‌های انس با قرآن توجه به ارزش‌ها و تربیت به‌صورت حضوری بوده و از اصول مهم تربیتی است.

حسنعلی خسروی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان گالیکش در این مراسم گفت: هدف ما از برگزاری طرح تابستانی اوقات فراغت برای دانش‌آموزان ایجاد آرامش فکری و رشد مهارت‌های زندگی آنهاست.

وی تصریح کرد: طرح اوقات فراغت در زمینه فعالیت‌های قرآنی از ابتدای تابستان آغاز شد و دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف قرآنی اعم از روخوانی و روانخوانی، مفاهیم و تدبر در قرآن و اذان و مداحی فعالیت چشمگیری داشتند، لذا درصدد هستیم این کلاس‌ها را در طول سال تداوم ببخشیم.

در پایان امام جمعه گالیکش با گوش جان سپردن به نوای اذان توسط تنی چند از دانش‌آموزان برتر قرآنی شهرستان از آنان و دیگر دانش آموزان حاضر در محفل، تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha