پویش «همه حاضر» در کردستان آغاز شد
کد خبر: 4169919
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶

پویش «همه حاضر» در کردستان آغاز شد

پویش «همه حاضر» در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و به منظور کمک به تأمین لوازم آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت، همزمان با سراسر کشور در استان کردستان آغاز شد.

حسین رسولی، مدیرکل بهزیستی کردستان

حسین رسولی، مدیرکل بهزیستی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: پویش «همه حاضر» در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و به منظور کمک به تأمین لوازم آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت، همزمان با سراسر کشور در استان کردستان آغاز شد.

وی افزود: این پویش با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان و با هدف هدایت و ترغیب به جلب و جذب مشارکت های مردمی در زمینه تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان بی بضاعت استان برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی کردستان بیان کرد: تعدادی از دانش‌آموزان در تأمین نوشت‌افزار خود برای مدرسه با مشکل مواجه هستند که در این راستا بهزیستی استان نیز در سنوات قبل مجموعه اقداماتی انجام داده و امسال برای نخستین ‌بار مقرر شده است در قالب یک پویش ملی و با مشارکت همه نهادها و تشکل‌های دولتی و مردمی به‌عنوان یک پویش ملی و ماندگار فعالیت داشته باشند.

وی افزود: این پویش با شعار«همگی برپا» و در راستای تأمین لوازم التحریر و البسه، کیف، کفش و تبلت دانش‌آموزان و با اولویت خانوارهایی که در تأمین لوازم ضروری آموزش و تحصیلی عاجز و ناتوان هستند، اجرا خواهد شد.

رسولی با بیان اینکه این پویش از ۲۶ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهر ادامه دارد، گفت: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقای سطح زندگی مددجویان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکتی، مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت سازمان از طریق دریافت پک لوازم التحریر، پرداخت کمک هزینه‌های آموزشی و تهیه وسایل کمک آموزشی از اهداف اصلی اجرای این پویش است.

وی به شیوه‌های جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در سطح استان اشاره کرد و افزود: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات، مراکز و مؤسسات خیریه فعال در سطح استان و یا شماره گیری کد دستوری #۲۲۲۸۸* ۶۶۵۵* کمک‌های خود را واریز کند.

مدیرکل بهزیستی کردستان  یادآور شد: همچنین شماره حساب سازمان بهزیستی ۴۱۶۴۰۳۴۵۴۱۷۰۶۱۰۰ و شماره کارت مجازی این سازمان ۶۷۸۴-۷۱۸۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ روش‌های دیگر جلب و جذب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان است. 

انتهای پیام
captcha