ضرورت توجه به جهاد تبیین در دانشگاه‌ها
کد خبر: 4169855
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

ضرورت توجه به جهاد تبیین در دانشگاه‌ها

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران به ضرورت توجه به جهاد تبیین در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: دفاع از انقلاب و نظام باید شجاعانه باشد.

نشست مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران با ایثارگران دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، منوچهر رشادی، مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران، ۲۷ شهریور ماه در نشست با ایثارگران دانشگاه محقق اردبیلی نعمت ولایت را بزرگ‌ترین نعمت دانست و گفت: ولایت ما را به سمت خدا، ارزش‌ها و رستگاری هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره در تلاش هستند تا ریشه انقلاب را از بین ببرند، افزود: طبق نظر مقام معظم رهبری ایران در بحث توسعه مراحل رشد خود را طی کرده و به قله نزدیک شده است.

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران به ضرورت امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: روحیه ایثارگری و شهدا مظهر قدرت کشور هستند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و انتقال آن به نسل بعدی دو راهبرد اساسی ما است، تصریح کرد: پرچم انقلاب نیز در دست ایثارگران می‌باشد که بر همین اساس وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران به ضرورت توجه به جهاد تبیین در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: دفاع از انقلاب و نظام باید شجاعانه باشد و در همین خصوص سکوت جایز نیست و باید در راستای دفاع از نظام حرف بزنیم.

وی با بیان اینکه چهره جنگ امروز عوض شده و از جنگ سخت به جنگ ترکیبی، شناختی و هیبریدی رسیده‌ایم، تصریح کرد: از ایثارگران انتظار می‌رود پرچمی که توسط پدران و برادران خود به آن‌ها سپرده شده را حفظ نمایند.

انتهای پیام
captcha