۳ کودک همدانی در مسابقات «هنرهای زیبا» درخشیدند
کد خبر: 4169755
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
در کشور چک

۳ کودک همدانی در مسابقات «هنرهای زیبا» درخشیدند

مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان از درخشش سه عضو این کانون در مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی کشور چک خبر داد.

مسابقات هنرهای زیبا کشور چکمعصومه ابراهیمی هژیر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: سه عضو کانون همدان از میان 6 عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور، دیپلم افتخار پنجاهمین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا کودکان لیدیسه کشور چک در سال ۲۰۲۲ را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان مسابقه و نمایشگاه هنرهای زیبا لیدیسه چک با موضوع «موزه» در بخش‌های نقاشی، نقاشی (کلاژ)، عکاسی، طراحی، چاپ دستی، کارهای حجمی و... برگزار شد، بر همین اساس، از میان ۱۴ هزار و ۵۲۷ اثر از ۷۷ کشور جهان 6 کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌ هنری کانون در سراسر کشور موفق به کسب دیپلم افتخار این دوره از مسابقه لیدیسه کشور چک شدند.

ابراهیمی هژیر گفت: آناهیتا افشاری ۱۳ ساله و آترین افشاری ۸ ساله هر دو از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون استان همدان و پروانه سیاووشی 15 ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرستان نهاوند سه عضوی هستند که از میان 6 عضو کانون پرورش فکری سطح کشور در این دوره از مسابقه نقاشی موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستان همدان گفت: با این ۳ اثر تعداد اثرات بین‌المللی کانون به ۵۳ اثر رسید که جوایز بین‌المللی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha