مرکز نیکوکاری قرآنی در کهگیلویه‌وبویراحمد راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4169287
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲

مرکز نیکوکاری قرآنی در کهگیلویه‌وبویراحمد راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: راه‌اندازی مرکز نیکوکاری قرآنی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) از برنامه‌های اجرایی آینده است.

سیدخدادوست موسوی‌سادات، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد

سیدخدادوست موسوی‌سادات، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد درخصوص بیان عملکرد، فعالیت‌ها و برنامه‌های اتحادیه، از برگزاری نشست هم‌اندیشی و تجلیل از مدیران مؤسسات قرآنی با همکاری استانداری و اتحادیه با حضور مرادعلی پیوند، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد و حجت‌الاسلام سیدرضا افتخاری، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان در دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.

وی با اشاره به وجود 73 مؤسسه در سطح استان، افزود: تعدادی از این مؤسسات تعطیل، نیمه فعال و در حال فعالیت هستند.ضمن اینکه بیش از ۱۰۰۰ خانه قرآنی تحت پوشش سازمان تبلیغات است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد ضمن بیان مشکلات مؤسسات قرآنی از جمله نداشتن مکان و بالا بودن رهن و اجاره، با اشاره به حمایت مالی استانداری و همراه بودن با اتحادیه قرآنی، ابراز امیدواری کرد و گفت: بتوانیم در آینده و در جلسات بعدی شاهد حمایت‌های بیشتر باشیم تا بتوانیم مؤسسات قرآنی را بیشتر فعال کنیم.

موسوی‌سادات با اشاره به اینکه تقریباً تمام راه‌ها و مسیرهای لازم را برای رفع مشکلات مؤسسات رفته‌ام و تا زمانی که به‌عنوان مدیر اتحادیه قرآنی هستم از هیچ کوشش و تلاشی برای کمک به مؤسسات قرآنی دریغ نخواهم کرد، گفت: برای کمک‌ به این مؤسسات با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، مدیرکل برنامه و بودجه، صدا و سیما، مدیرکل مسکن و شهرسازی، معاون عقیدتی فراجام، معاونت پرورشی آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اشاد اسلامی و غیره جلسه برگزار کرده‌ایم و برای رفع مشکلات قدم برداشته‌ایم و منتظر نتایج این جلسات هستیم.

وی در پایان همچنین با اشاره به رفع مشکل بیمه فعالان قرآنی، گفت: هیچ مربی قرآنی برای بیمه‌شدن مشکلی ندارد و نماینده بیمه فعالان قرآنی در استان آماده خدمت به فعالان قرآنی است.ضمن اینکه راه‌اندازی مرکز نیکوکاری قرآنی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) از برنامه‌های اجرایی آینده است.

انتهای پیام
captcha