ایدئولوژی ایران به مکتبی جهانی تبدیل می‌شود
کد خبر: 4169129
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

ایدئولوژی ایران به مکتبی جهانی تبدیل می‌شود

امام جمعه موقت کرج با اشاره به اینکه ایدئولوژی ایران به مکتبی جهانی تبدیل می‌شود، گفت: قدرت‌های دیگری آمده‌اند اما آن قدرتی می‌ماند که ایدئولوژی داشته باشد و تفکری پشت حرکت‌هایش باشد و تفکر عمیق اهل بیت جهان را فراگیر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مهدی راست‌روش، امام جمعه موقت کرج

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام مهدی راست‌روش، امام جمعه موقت کرج، 24 شهریور در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شد، اظهار کرد: قدرت‌های استعماری در رأس آنها آمریکا و انگلیس باید خود را آماده این تحول کنند که قدرت‌های جدید به ویژه ایران با دکترین جدید روی کار می‌آیند.

وی با بیان اینکه این قدرت جدید که مکتب جهانی خواهد شد پیام آور امام زمان (عج) است، تصریح کرد: قدرت‌های دیگری آمده‌اند اما آن قدرتی می‌ماند که ایدئولوژی داشته باشد و تفکری پشت حرکت‌هایش باشد و تفکر عمیق اهل بیت جهان را فراگیر خواهد کرد.

امام جمعه موقت کرج با بیان اینکه خلاصه این دیدار قدردانی رهبر از همراهی دیرینه مردم مؤمن و علمای شیعه و سنی و آشنایی ۶۰ ساله رهبر با امت خویش در آن منطقه است، خاطرنشان کرد: در این دیدار یکی از موضوعات ارائه شده غیرقابل مقایسه بودن وضع سیستم فعلی با قبل از انقلاب این استان بود.

این مسئول بیان کرد: یکی از جُهّال منطقه گفته بود که هیچ رسیدگی به این منطقه نشده است که در آمارگیری انجام شده یک تومار طولانی از خدمات انجام شده ارائه شد در عین حال رهبر معظم انقلاب گفتند که کوتاهی‌هایی شده ولی خدمات کنونی با قبل قابل مقایسه نیست.

راست‌روش بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: دشمن ضعیف است ولی مکار، به طوری که آمریکا و انگلیس و اذنابش کشورهای دیگر را به جان هم می‌اندازند تا به هدف خود برسند.

وی اظهار کرد: نقشه غربی‌ها برای ضربه زدن به ایران ایجاد اختلاف و بحران به وسیله اختلاف مذهبی، قومی و جنسیتی است که اکنون جنبشی که در آستانه یک سالگی آن هستیم شعارشان شعارهای جنسیتی بود ولی مردم دیدند که پشت سر این شعارها حقیقتی غیر از آنچه هست که می‌گویند.

امام جمعه موقت کرج بیان کرد: بیشتر کسانی که سردمدار این شعارهای به ظاهر زیبا هستند در پشت پرده به زن‌ها تعدی و ستم می‌کنند و گلایه این خانم‌ها از این مردها به هوا برخاسته است و چطور شرم نمی‌کنند و با این وقاحت باز هم ادعای حمایت از زن می‌کنند در حالی که حمایت از زن را خدا و مکتب الهی و پیامبر دارد. پیامبر (ص) در زمانی از زن دفاع کردند و به همسرش احترام می‌گذاشتند که این موارد وجود نداشت.

راست‌روش متذکر شد: یکی دیگر از موضوعات رهبر انقلاب در این دیدار مطرح کردند بر موضوع شکست قطعی دشمن به شرط هوشیاری بود که دشمن جدی است ولی ما از او جدی‌تر هستیم و ما از حرکت دشمن نمی‌ترسیم.

انتهای پیام
captcha