آمادگی ناوگان مسافربری سیستان‌وبلوچستان برای جابجایی زائران حرم رضوی
کد خبر: 4168652
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

آمادگی ناوگان مسافربری سیستان‌وبلوچستان برای جابجایی زائران حرم رضوی

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان‌وبلوچستان از آمادگی همه شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری استان برای جابجایی زائران حرم رضوی در دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

ناوگان حمل و نقلبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کرد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین سالروز شهادت علی بن موسی الرضا(ع)، شاهد افزایش سفرهای جاده‌ای به مقصد مشهد مقدس خواهیم بود، از این‌رو، به همه شرکت‌ها و مؤسسات مسافربری استان اعلام شده تا با تمام توان خود نسبت به جابجایی زائران حرم رضوی(ع) اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به تعیین این اداره کل به‌عنوان معین استان‌های خراسان جنوبی و گلستان، در مجموع ۴۵ دستگاه اتوبوس از ظرفیت ناوگان اتوبوسی سیستان‌وبلوچستان در اختیار استان‌های مذکور به منظور برنامه‌ریزی بازگشت زائران حرم رضوی قرار خواهد گرفت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: مسافرین و هم استانی‌ها می‌توانند به منظور تهیه بلیت اتوبوس به مقصد مشهدمقدس، ضمن مراجعه به شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه‌های مسافربری استان، از طریق وب سایت‌های www.safar724.com و www.payaneha.com  اقدام به خرید بلیت اینترنتی کنند.

کرد گفت: زائران در صورت مشاهده هرگونه مشکل در طول مسیر، می‌توانند شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه ارتباطی ۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها مطرح کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع آن اقدام لازم به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha