اربعین امسال حماسه‌ای دشمن‌شکن بود
کد خبر: 4167579
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

اربعین امسال حماسه‌ای دشمن‌شکن بود

امام جمعه نظرآباد گفت: علی‌رغم همه تلاش‌های دشمن و جنگ ترکیبی و عملیات بی‌سابقه رسانه‌ای استکبار، اربعین امسال با حضور بیش از ۲۲ میلیون زائر یک رویداد دشمن‌شکن و حماسه بزرگ بود.

حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه نظرآباد

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه نظرآباد، 17 شهریور در خطبه‌های نماز جمعه نظرآباد که در مصلای این شهر اقامه شد، اظهار کرد: دولت قدردان تمجید رهبر معظم انقلاب باشد و بداند راز این تمجید نگاه آرمانی و جهت‌گیری انقلابی، حرکت در مسیر اصول و ارزش‌های دین و انقلاب و تلاش جهادی برای تحقق برنامه‌ها و رفع مشکلات مردم است.

وی بیان کرد: علی‌رغم همه تلاش‌های دشمن و جنگ ترکیبی و عملیات بی‌سابقه رسانه‌ای استکبار، اربعین امسال با حضور بیش از ۲۲ میلیون زائر یک رویداد دشمن‌شکن و حماسه بزرگ بود.
امام جمعه نظرآباد تصریح کرد: اربعین روز تعیین حد و مرزها است؛ اربعین روز تنظیم کردن آرمان‌ها، باورها و رفتارها با امام (ع) است. روز انتخاب ولایت الله بر غیر است لذا دشمنان از اربعین می‌ترسند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از همه کسانی‌که تلاش کردند اربعین امسال باشکوه برگزار شود دولت انقلابی، مردم ولایت‌مدار و موکب‌داران عزیز تقدیر و تشکر می‌کنم.

موسوی در ادامه صحبت‌هایش گفت: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در آستانه بازگشایی و سال تحصیلی جدید نسبت به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و اقامه نماز جماعت در مدارس و دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی کنند.

امام جمعه نظرآباد متذکر شد: تمسک به قرآن و عترت راه نجات و سعادت انسان است. خواندن اذان در گوش راست و اقامه در گوش چپ برداشتن کام کودک با تربت سیدالشهدا (ع)، ارزش جلوه‌دادن محبت‌اهل‌بیت، تعظیم و تکریم اهل‌بیت، گره زدن خوشی‌ها به اهل‌بیت (ع) و برپایی مراسم و تعظیم شعائر از راه‌های ایجاد محبت اهل‌بیت (علیهم‌السلام) است‌.

انتهای پیام
captcha