برگزاری دومین «دوره مهارت‌های زندگی و آموزه‌های دینی» در گرگان
کد خبر: 4167002
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

برگزاری دومین «دوره مهارت‌های زندگی و آموزه‌های دینی» در گرگان

مدیر مؤسسه رسالت القرآن گرگان از برگزاری دومین دوره «مهارت‌های زندگی و آموزه‌های دینی» در این مؤسسه به همراه اعطای گواهینامه معتبر خبر داد‌.

رحیمی مدی. مؤسسه رسالت القرآن گرگان

زینب خاتون رحیمی، مدیر مؤسسه رسالت القرآن گرگان در گفت و گو با ایکنا از گلستان از برگزاری دومین دوره مهارت‌های زندگی و آموزه‌های دینی ویژه مربیان قرآن در این مؤسسه خبر داد‌.

مدیر مؤسسه رسالت القرآن گرگان با بیان اینکه این دوره ویژه معلمان و مربیان کودک و نوجوان و مادران علاقمند به تربیت دینی و فعالیت فرهنگی می‌باشد، افزود: در این دوره کارگاه مهارتهای زندگی و آموزه‌های دینی با روش (نمایش خلاق، قصه گویی، گفتگو و بازی و سرگرمی، نقاشی و کاردستی خلاق، شعر، سرود و بازی با انگشتان توسط استاد ظریفه هدایتی از تهران به همراه با ارائه گواهینامه برگزار می‌شود.

رحیمی با بیان‌اینکه مهلت ثبت‌نام در این دوره تا ۲۵ شهریور ماه می‌باشد، گفت: در این دوره آموزش مهارت سلام کردن تشکر کردن، دعوا نکردن، فکر کردن، غیبت نکردن، کمک کردن، نه گفتن و دوست یابی، کارگاه خداشناسی و کارگاه غدیر در دو روز ۳۰ و ۳۱ شهریور از ساعت ۸ صبح تا ۵ در مؤسسه رسالت القرآن گرگان برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقمندان برای شرکت در این دوره می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۱۷۹۲۰۰۵۶ ، ۰۹۱۱۹۷۱۰۰۵۶ تماس گرفته و یا به صورت حضوری به گرگان بلوار رسالت (امامزاده عبدالله) رسالت ۳۸ بن بست ۴ ارشاد مؤسسه رسالت القرآن گرگان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha