دبیرخانه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس فعال می‌شود
کد خبر: 4165481
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

دبیرخانه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس فعال می‌شود

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس از راه‌‌اندازی دبیرخانه این هیئت در اداره‌‌ کل تبلیغات اسلامی استان خبر داد و گفت: این دبیرخانه با حضور مسئول کمیته اجرایی فعال خواهد شد.

زهرا کسرایی، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارسزهرا کسرایی، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری هفدهمین نشست این خبر داد و گفت: در این نشست یکسری مباحث مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مطالبی تصویب شد.

وی افزود: با توجه به اینکه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس قریب 2 سال سابقه فعالیت دارد لذا به منظور گسترش فعالیت‌ها بنا شد اعضای جدیدی از بانوان قرآنی فعال قرآنی مردمی و دولتی، جهت عضویت در هیئت دعوت شوند که تصمیم‌گیری در این خصوص به جلسه هجدهم موکول شد.

کسرایی تصریح کرد: همچنین تصویب شده است دبیرخانه هیئت با حضور مسئول کمیته اجرایی هیئت اندیشه‌ورز در اداره‌ کل تبلیغات استان فعال شده و ایشان به جهت پیگیری مصوبات هیئت، یک روز در هفته حضور فیزیکی در اداره امور قرآنی داشته باشند.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس بیان کرد: علاوه بر این بنا شد در اسرع وقت برنامه‌ریزی لازم نسبت به افتتاح اولین جلسه دائمی قرآن که ویژه بانوان با محتوای قرائت و روش کلاس‌داری است به عمل آید و استاد جلسه مذکور خانم قانع خواهند بود.

وی با بیان اینکه بنا شده است در جلسه هجدهم موضوعات مصوب قبل دسته‌بندی شده و به ترتیب اهمیت برنامه‌ریزی و پیگیری شوند، افزود:‌ جلسه هجدهم هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی روز دوشنبه، 20 شهریورماه انجام خواهد شد.

کسرایی با یادآوری اینکه دبیر نهضت پیشرفت بانوان استان نیز میهمان ویژه نشست هفدهم بود، ابراز امیدواری کرد: نهضت پیشرفت و هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در کنار هم بتوانند گام‌های بزرگ و البته موثری در راستای ترویج و تفهیم فرهنگ ناب قرآنی و اهل بیت(ع) در جامعه بردارند.

انتهای پیام
captcha