دوره آموزشی تربیت مبلغ ویژه طلاب در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4165145
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵

دوره آموزشی تربیت مبلغ ویژه طلاب در ارومیه برگزار شد

مسئول سازمان بسیج بانوان سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: دوره آموزشی تربیت مبلغ در ارومیه برگزار شد، این دوره ویژه طلابی بود که به زبان‌های خارجی مسلط بودند.

رقیه موسویان مسئول سازمان بسیج بانوان سپاه شهداء آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رقیه موسویان مسئول سازمان بسیج بانوان سپاه شهداء آذربایجان غربی امروز 4 شهریور در کارگروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان سپاه شهداء  آذربایجان غربی، گفت: دوره آموزشی تربیت مبلّغ در ارومیه برگزار شد، این دوره  ویژه طلاب خواهری که به زبان‌های خارجی مسلط هستند، برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون و با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی به مدت ۴ روز در محل حوزه علمیه حضرت زینب کبری(س) ارومیه برگزار شد.

مسئول بسیج بانوان سپاه شهداء آذربایجان غربی اهتمام برای آشناکردن زنان متفکر و نخبه جهان با هویت زن مسلمان، ایجاد تفاهم بیشتر میان آنها در زمینه‌های اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، ترویج هویت اسلامی زن مسلمان در بین مخاطبین غیر ایرانی به ویژه در مناطق زیارتی، گردشگری و مرزی و استفاده از ظرفیت های بالقوه و بالفعل زنان فعال، متفکر و نخبه مسلمان جهان از اهداف برگزاری این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

موسویان اضافه کرد: در این دوره، بانوان مبلّغ که مسلط به زبان‌های خارجی مانند انگلیسی،اسپانیایی، ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی بودند، حضور داشتند و بعد از گذراندن آموزش‌های لازم در جهت ترویج و جهانی‌سازی گفتمان الگوی سوم در نقاط مختلف دنیا به عنوان مبلغ دین اسلام و مدافع جایگاه بانوان فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha