پیام رئیس کل دادگستری مازندران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند
کد خبر: 4165133
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

پیام رئیس کل دادگستری مازندران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

رئیس کل دادگستری استان مازندران با گرامیداشت سالروز شهادت شهدای گرانقدر رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

رئیس کل دادگستری مازندران

به گزارش ایکنا مازندران، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری،  رئیس کل دادگستری استان مازندران در پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت شهدای گرانقدر رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت، مبین ایثارگری‌های فرزندان شریف و گران‌سنگ انقلاب اسلامی و یادآور ایام پرشور زحمات و خدمتگزاری شهیدان عزیز، رجایی و باهنر می‌باشد؛ همان سروقامتانی که خدمت به ملت را به عنوان با ارزش‌ترین سرمایه و دارایی خود، تلقی نموده و جز برای اعتلای کلمه الله و سرافرازی وطن، آرمان دیگری برای خود تعریف نکرده بودند.

این هفته، فرصت ذی قیمتی است تا مدیران دولت، ضمن آگاهی‌بخشی هوشمندانه و روشنگری دقیق، با تبیین خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی، گام مهمی در راستای عملیاتی نمودن جهاد تبیین برداشته و از این طریق مجدداً آثار مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل ما می‌توانیم را به عنوان تنها عامل عزت و پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها به رخ جهانیان بکشانند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر و تجلیل از مقام شامخ ایثارگران، جانبازان و آزادگان، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان به ویژه نماینده عالی دولت در استان مازندران و کلیه مدیران جهادی و انقلابی استان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم در گام دوم انقلاب اسلامی با همدلی، هم‌اندیشی و هم‌افزایی همه مسئولان و کارکنان دستگاه‌های ذی ربط، زمینه‌های لازم جهت نزدیک شدن انقلاب به هدف بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنا فداه) است، فراهم شود.

انتهای پیام
captcha