دانشگاه محقق اردبیلی نقش اثرگذاری در عرصه آموزش عالی دارد
کد خبر: 4164975
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
به پشتوانه نیروی انسانی توانمند

دانشگاه محقق اردبیلی نقش اثرگذاری در عرصه آموزش عالی دارد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در پیامی به مناسبت روز کارمند، گفت: دانشگاه محقق اردبیلی به پشتوانه نیروی انسانی توانمند، متعهد و متخصص خود توانسته است طی ادوار مختلف، نقش اثرگذاری در عرصه آموزش عالی استان، منطقه و کشور داشته باشد.

اسماعیل چمنی رییس دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، اسماعیل چمنی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، چهارم شهریورماه، پیامی به مناسبت روز کارمند صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

همه ساله همزمان با هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، ۴ شهریور به روز کارمند اختصاص دارد و این روز به‌منظور ارج نهادن و قدردانی از زحمات خالصانه کارمندان نام‌گذاری شده است.

دانشگاه محقق اردبیلی به‌عنوان دانشگاه جامع و معین استان اردبیل به پشتوانه نیروی انسانی توانمند، متعهد و متخصص خود توانسته است طی ادوار مختلف، نقش اثرگذاری در عرصه آموزش عالی استان، منطقه و کشور داشته باشد.

بی‌شک بار سنگین پشتیبانی فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه برعهده کارمندان زحمتکش بوده و هدف اصلی این قشر زحمتکش ارتقای کیفیت خدمات و ایجاد رضایتمندی و امیدآفرینی در ارباب رجوع می‌باشد.

اینجانب «روز کارمند» و «روز دولت مردم، بهره‌وری و رشد تولید» را خدمت کلیه کارمندان صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه کارمندان شریف، دلسوز و زحمت‌کش دانشگاه محقق اردبیلی که همواره در کنار اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای رشد و ارتقای دانشگاه تلاش و کوشش می‌کنند، تبریک عرض نموده و امید دارم با تلاش و کوششی مضاعف در جهت خدمت به جامعه علمی و کمک به رشد و توسعه استان و میهن اسلامی‌مان بیش از پیش موفق و موید باشند.

اسماعیل چمنی
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی
۴ شهریور ۱۴۰۲»

انتهای پیام
captcha