خانواده شهدا میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 4164966
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

خانواده شهدا میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند

استاندار کردستان به منظور تجدید میثاق با مقام رفیع شهیدان انقلاب اسلامی با خانواده شهدا همزمان با دومین روز از هفته دولت دیدار کرد.

دیدار استاندار کردستان با خانواده شهدا

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان دیروز، سوم شهریورماه در دومین روز از هفته گرامیداشت دولت، به منظور تجدید احترام به مقام شامخ و رفیع شهدا با خانواده شهیدان سیدحمید محمدی و محمد فایق سهرابی نوره دیدار کرد

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، برای خانواده شهدا آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون کرد و گفت: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدای کشور است.

وی با اشاره به مقام والای شهیدان و تأکید ویژه بر ضرورت تکریم از خانواده معظم شهدای گرانقدر افزود: تلاش برای رفع مشکلات خانواده عزیز شهدا و تکریم آنها تکلیف مسئولان و خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت است.

استاندار کردستان با بیان اینکه نیازمند دعای خیر خانواده شهدا هستیم، بیان کرد: والدین و خانواده معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایت مندی این خانواده‌ها که خواسته‌ای جز خدمت به مردم ندارند را جلب کنیم.

وی با ذکر اینکه خانواده شهدا سرمایه‌های معنوی کشور و میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند، گفت: خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می‌شود.

زارعی‌کوشا اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه‌ای جاودانه و پایدار است که ما ضمن حفظ و حراست،  آن را به صورت یک اصل در تمام ابعاد زندگی نهادینه و سرلوحه کار خود قرار دهیم.

یادآور می‌شود؛ در پایان به منظور تجدید پیمان با شهدا و درس گرفتن از پیام آن‌ها، لوح سپاس به منظور میثاق مجدد با آرمان‌های شهدا تقدیم خانواده معزز شهیدان سید حمید محمدی و محمد فایق سهرابی نوره شد.

انتهای پیام
captcha