اجازه ندهیم دشمن ما را به دین و انقلاب بدبین کند
کد خبر: 4164875
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

اجازه ندهیم دشمن ما را به دین و انقلاب بدبین کند

امام جمعه یزد گفت: باید مراقب باشیم و با چشم و گوش باز حرکت کنیم، آنچه رسانه‌های دشمن بیان می‌کنند، بسنجیم و به سرعت گفته‌های نادرست آنها را به دیگران انتقال ندهیم و اجازه ندهیم ما را نسبت به دین و انقلاب بدبین کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد، امروز، سوم شهریورماه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با تأکید بر اینکه همه ما باید پاسخگوی اعمال خود در محضر خدا باشیم گفت: همواره در همه امور رضایت خدا را بر رضایت دیگران مقدم بداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حرکتی الهی و بی‌شک خدا از آن راضی است گفت: این انقلاب مقدمه همان انقلاب حضرت مهدی(عج) است، زیرا که نیت امام خمینی(ره) برای این انقلاب الهی بود و ارزش هر انقلاب در دنیا به انگیزه‌های انقلابیون است، یکی برای غالب شدن حزب مدنظر خود، یکی برای کشورگشایی و قدرت نمایی و ... انقلاب می‌کند اما انقلاب اسلامی ایران هدف الهی داشت و انگیزه حرکت امام راحل، کسب رضایت الهی بود.

ناصری افزود: رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی و ... شاگردان مکتب امام خمینی(ره) بودند و در این مکتب افرادی تربیت شدند که مسیر انقلاب اسلامی را توسعه خواهند داد. دشمنان اسلام و انقلاب میلیاردها تومان هزینه کرده‌اند تا این انقلاب را زمین بزنند اما خداوند متعال پله پله این انقلاب را جلو برده تا به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل کند.

خطیب جمعه یزد با اشاره به معجزاتی که در حق انقلاب اتفاق افتاد، افزود: از حادثه طبس گرفته و هشت سال جنگ تحمیلی،  30 سال تحریم و ... همه تحت حمایت الهی بوده و خواهد بود و ملت ایران همواره از این مسیرهای سخت و ناهموار به سلامت عبور خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه تقویت این انقلاب، فراهم کردن مقدمات ظهور است، افزود: اینکه عده‌ای خرابکاری می‌کنند و گرفتار فساد می‌شوند، نباید مسیر را منحرف کرد و باید مسیر مستقیم الهی را طی کنیم و نباید اشتباهات عده‌ای را پای انقلاب گذاشت. انقلاب ما الهی و امام و رهبر ما خدایی هستند و شهدای ما نیز برای کسب رضایت الهی پا در مسیر جهاد گذاشتند و محال است دشمن چنین انقلابی را از بین ببرد به شرط اینکه همه در صحنه حضور داشته باشیم و اجازه ندهیم ما را نسبت به دین و انقلاب بدبین کنند.

خطیب جمعه یزد تصریح کرد: دشمنان ما از دین و انقلاب ترسیده‌اند به همین دلیل دست به اقداماتی زده‌اند که مردم را به دین بدبین کنند اما مردم ما همواره در مسیر دین ثابت قدم خواهند ماند. توطئه‌ها و فتنه‌های امروز مثل فتنه‌های دوران معاویه است، فتنه‌هایی که حضرت علی(ع) را به شدت مورد آزار و اذیت قرار داد، دشمن امروز مانند معاویه عمل می‌کند و تلاش می‌کند ما را نسبت به خدا، پیامبر، رهبر جامعه، احکام دین و ... بدبین کند و اگر عده‌ای فریب دشمن را بخورند، گرفتاری‌هایی پیش خواهد آمد که پیش از این در تاریخ دیده‌ایم. لذا باید مراقب باشیم و با چشم و گوش باز حرکت کنیم، حرف‌های رسانه های دشمن را بسنجیم و به سرعت گفته‌های نادرست آنها را به دیگران انتقال ندهیم.

انتهای پیام
captcha