برگزاری جشن پایان گازرسانی به روستاهای سنندج
کد خبر: 4164845
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

برگزاری جشن پایان گازرسانی به روستاهای سنندج

فرماندار سنندج از پایان گازرسانی به روستاهای سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در هفته دولت 12 پروژه گازرسانی به روستاها و برگزاری جشن گازدارشدن تمامی روستاهای سطح شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

حسن عسکری، فرماندار سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرماندار سنندج امروز، سوم شهریور در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه سنندج با تبریک هفته دولت، گفت: دولت شهید رجایی، نخستین دولتی بود که پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور بر سر کار آمد، این دولت در آن دوره بحرانی، بیش‌ترین تلاش و کوشش برای خدمت به مردم و اهداف انقلاب داشت.

وی افزود: اکنون نیز دولتمردان و دولت خدمتگزار سیزدهم با شعار مردم‌داری و مردم‌محوری و با تأسی از شهیدان رجایی و باهنر، در مسیر خدمتگزاری به مردم قرار دارند و در طول این دو ساله از عمر دولت نشان داده‌اند که شأن و جایگاهی جز خدمتگزاری به مردم برای خود قائل نیستند.

عسکری همچنین به برگزاری انتخابات در سال جاری اشاره و بیان کرد: انتخابات نماد و تجلی مردم‌سالاری دینی و دخالت مردم در تعیین سرنوشت است که با مشارکت حداکثری و انتخاب نماینده اصلح و در طراز مردم و انقلاب، استان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در هفته دولت امسال 112 پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

عسکری یادآور شد: 13 پروژه آن مربوط به بخش کشاورزی، 12 پروژه گازرسانی به روستاها و برگزاری جشن گازدارشدن تمامی روستاهای سطح شهرستان، 7 پروژه در بخش آبرسانی به روستاها و تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی، 16 پروژه خرید و احداث مسکن محرومان برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد، 10 پروژه حوزه برق و پروژه‌های حوزه‌های دیگر افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام
captcha