مسابقه «اثر برتر ویژه اربعین» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4164806
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

مسابقه «اثر برتر ویژه اربعین» در لرستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری مسابقه استانی ویژه اصحاب رسانه با عنوان «اثر برتر ویژه اربعین» همزمان با راهپیمایی عظیم اربعین حسینی خبر داد.

اعظم روانشاد، معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد لرستان، اعظم روانشاد، معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، دوم شهریورماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: با توجه به تلاقی هفته دولت با ایام اربعین حسینی در راستای انعکاس رویداد جهانی اربعین و اطلاع‌رسانی تلاش‌ها و اقدامات دولت سیزدهم مبنی بر «مردمی‌سازی دولت» و «جهاد تبیین» مسابقه اثر برتر ویژه اربعین برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اقدامات ارزنده دولت مردمی در سال‌ جاری در زمینه خدمت‌رسانی و پشتیبانی مواکب اربعین در بخش‌های مختلف از جمله فراهم کردن زیرساخت‌ها، آماده‌سازی مرزها، ارائه تسهیلات، ارائه خدمات بهداشتی و سلامت، هنر و رسانه، فرهنگی و آموزشی به زائران بر حفظ مردمی بودن راهپیمایی عظیم اربعین و پشتیبانی دولت از تشکل‌های مردمی، تأکید کرد. 
 
معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با توجه به نقش رسانه‌ها به عنوان راوی اقدامات و خدمات دولت به مردم در پشتیبانی و تسهیل‌گری زائران اربعین حسینی اظهار کرد: مسابقه اثر برتر با موضوعات بیان وحدت و همدلی دولت و مردم در خدمت به زائران اربعین، خادمی دولت برای زائران، تسهیل‌گری دولت و مواکب در قالب‌های رسانه‌ای از جمله گزارش، کلیپ و گفت‌وگو برگزار می‌شود. 
 
روانشاد اضافه کرد: در همین راستا برای اولین‌بار خبرنگاران و تمامی اصحاب رسانه استان لرستان که بتوانند بهترین تبیین و ثبت و ضبط این اقدامات ارزشمند را با موضوعات مطرح شده تهیه و منتشر کنند، تجلیل ویژه از جمله اعزام به کربلای معلی، صورت می‌گیرد.
 
وی با بیان اينکه زمان ارسال آثار به این مسابقه تا ۳۰ شهریورماه جاری اعلام شده است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۵۹۵۵۴۶۸۶ ارسال کنند.
انتهای پیام
captcha