خدمت‌رسانی به مردم باید مستمر و پایدار باشد
کد خبر: 4164768
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

خدمت‌رسانی به مردم باید مستمر و پایدار باشد

امام جمعه بندر انزلی با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم باید جامع، مستمر و پایدار باشد، گفت: یکی از اقداماتی که در سطح شهرستان باید صورت پذیرد این است که با توجه به نیازهایی که هست و امکاناتی که وجود دارد برای شهرستان نقشه راه تهیه شود تا مسئولین بر اساس برنامه پیش بروند.

حجت الاسلام شمس الدین امام جمعه بندر انزلی

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین، امام جمعه بندرانزلی امروز، دوم شهریورماه همزمان با اولین روز از هفته دولت در نشست و دیدار با مدیران این شهرستان که در دفتر امام جمعه بندر انزلی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: در معارف دینی اگر انسان به قصد رضایت پروردگار متعال کاری انجام دهد آن کار موفقیت آمیز خواهد بود زیرا امدادهای الهی پشت تلاش انسان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این نظام متعلق به خداوند متعال است و همه شهدا هم با همین نیت برای دفاع از نظام اسلامی رفتند و جانشان را فدای این نظام کردند، افزود: موفقیت و بقای این نظام هم مرهون همین نگاه و نگرش است.  هر کدام از شما که امروز در یک حوزه‌ای برای انجام کارهای مردم و نظام اسلامی مسئولیت دارید باید این مسئله را سرلوحه کارتان قرار دهید.

امام جمعه بندرانزلی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی وابستگی به جریان‌ها و مجموعه‌ها ندارد، گفت: این نظام وابسته به ذات مقدس پروردگار متعال و اولیاء الهی است. خطوط اصلی نظام براساس معارف اسلامی ذیل مدیریت ولی فقیه انجام می‌شود و از هر شائبه جریان و گروهی فارغ است.

امام جمعه بندر انزلی افزود: همه افرادی که در این نظام تلاش می‌کنند باید در همین مسیر باشند، ما هرجایی که طی این ۴۳ سال شکست خوردیم یا موفق نشدیم برای این است که توجه‌مان به ذات مقدس پروردگار متعال در آن بخش کاهش پیدا کرده یا وجود نداشته وگرنه محال است کسی در هر کاری به پروردگار متعال اتکا داشته باشد اما خداوند متعال مدد نکند.

وی با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم باید جامع، مستمر و پایدار باشد، گفت: در این راستا یکی از اقداماتی که در سطح شهرستان باید صورت پذیرد این است که با توجه به نیازهایی که هست و امکاناتی که وجود دارد برای شهرستان نقشه راه تهیه شود تا مسئولین بر اساس برنامه پیش بروند.

انتهای پیام
captcha