تجدید میثاق مدیران فارس با آرمان‌های شهدا
کد خبر: 4164760
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

تجدید میثاق مدیران فارس با آرمان‌های شهدا

همزمان با نخستین روز از هفته دولت، مراسم تجدید میثاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان فارس با آرمان‌های شهدا در گلزار شهدای شیراز برگزار شد.

تجدید میثاق مدیران فارس با آرمان‌های شهدابه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با نخستین روز از هفته دولت، مراسم تجدید میثاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان فارس با آرمان‌های شهدا امروز، 2 شهریورماه در گلزار شهدای شیراز برگزار شد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در این مراسم ضمن تکریم یاد شهدا گفت: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدا و استمرار و تداوم آن در ادامه همواره مرهون ازجان گذشتن و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران بوده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: در بازه زمانی هفته دولت ( 2 تا 8 شهریورماه) 837 پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۹ هزار میلیارد ریال در این استان افتتاح خواهد شد.

ایمانیه با بیان اینکه با بهره‌برداری این پروژه‌ها برای ۶ هزار و ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و برای ۳۰ هزار نفر نیز به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد، از جمله پروژه‌های شاخص این هفته را فولاد غدیر نی‌ریز، فولاد کوار، خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شیراز، شبکه فاضلاب و پساب شهرستان آباده و چند پروژه بیمارستانی از جمله بیمارستان امام حسین (ع) فسا و بیمارستان شهر مصیری شهرستان رستم اعلام کرد.

استاندار فارس در پایان یادآور شد: با توجه به در پیش بودن سفر دوم رئیس جمهور به استان فارس، افتتاح رسمی این پروژه‌ها همزمان با این سفر انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha