هفته دولت احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری رجایی و باهنر است
کد خبر: 4164734
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

هفته دولت احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری رجایی و باهنر است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

محمدصالح جوکار، نماینده یزد و اشکذر در مجلسبه گزارش ایکنا از یزد، محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است:

«هفته دولت یادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

بی‌شک همه ما می‌بایست با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره‌گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف نظام گام برداشته و زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه‌های مختلف در راستای سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و عرض تبریک هفته دولت و روز کارمند، از مجموعه تلاش‌ها و خدمات صادقانه و بی‌منت همه اعضای خانواده دولت به خصوص مسئولان و کارکنان خدوم دستگاه‌های اجرایی، استاندار، فرمانداران، بخشداران و دهیاران در سطح استان یزد، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و از درگاه خداوند متعال سلامتی، موفقیت همگان و توفیق خدمت بیشتر به مردم عزیز استان را مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha