هفته دولت فرصت خوبی برای جهاد تبیین است
کد خبر: 4164715
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

هفته دولت فرصت خوبی برای جهاد تبیین است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه دستاوردهای دولت در استان سمنان باید اطلاع‌رسانی شود گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای جهاد تبیین و تحقق آگاهی بخشی به بهترین شکل ممکن است.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان امروز، دوم شهریور در دیدار استاندار و مسئولان دولتی استان با بیان اینکه انتظار است خدمت به مردم جز وظایف ذاتی ادارات استان سمنان شود گفت: دستاوردهای دولت در استان سمنان باید اطلاع‌رسانی شود که در این راستا هفته دولت فرصت خوبی برای جهاد تبیین و تحقق آگاهی بخشی به بهترین شکل ممکن است.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی دستاوردها، اقدامات و موفقیت‌های استان، امید را در جامعه افزایش می‌دهد. باید طی هفته دولت این مهم به اطلاع آحاد اقشار جامعه رسانده شود.

احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، نیز پیرامون قانون جوانی جمعیت و تسهیل‌گری در این زمینه، گفت: ۲۰۰ نفر از متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر واجد شرایط دریافت زمین نهضت ملی مسکن، تاکنون زمین خود را دریافت کرده‌اند.

وی  با تأکید بر اینکه در راستای تأکید استانداری بر استفاده از مردم و حلقه‌های میانی، مشارکت گروه‌های مردمی در سایه برنامه‌های هفته دولت دیده شده، اظهار کرد: در حوزه امنیت، استان دارای امنیت پایدار است که در این راستا در جرایم و وقایع امنیتی مهم شاخص‌های ما کاهشی است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در حوزه دانشجویی نیز استان توانست رتبه دوم کشور را کسب کند اظهار کرد: شاخص‌های جمعیتی چهار ماهه اول در استان سمنان امیدوار کننده است که دولت تلاش دارد تا بتواند در زمینه تسهیل‌گری جمعیت اقدامات مثبتی را انجام دهد.

خبرنگار- سید محمد علی شاهمیری

انتهای پیام
captcha