دستاوردهای دولت برای روشنگری افکار عمومی ارائه شود
کد خبر: 4164696
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

دستاوردهای دولت برای روشنگری افکار عمومی ارائه شود

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ارایه دستاوردهای دولت برای روشنگری افکار عمومی بسیار ضروری است، گفت: اگر در این باره غفلت شود لطمات آن جبران ناپذیر خواهد شد.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، دوم شهریورماه، در مراسم گرامیداشت هفته دولت و غبارروبی از مزار شهدای وادی رحمت تبریز، گفت: هرچند در کشور مشکلات زیادی وجود دارد اما تلاش‌های دولت در ۲ سال گذشته تحرک برای پیشرفت به وجود آورده که اخبار بسیار مناسب و قابل قدردانی است بر همین مبنا تشکر از دولت خدوم را ضروری می‌دانم.

وی افزود: مواضع انقلابی دولت سیردهم و به ویژه در امور مربوط به سیاست خارجی بسیار بجا بوده و از اینکه در این حوزه شاهد تحرکات جدی و مطلوب هستیم به خود می‌بالیم.

آل‌هاشم، ادامه داد: سفرهای خارجی  رئیس جمهور و متقابلاً سفر مقامات عالی رتبه کشورهای مختلف به خصوص کشورهای همسایه نشانگر موفقیت‌های حوزه دیپلماسی دولت است.

امام جمعه تبریز، اضافه کرد: امیدوارم تحرکات حوزه دیپلماسی منجر به نتایج و دستاوردهای مناسب اقتصادی و تجاری نیز شود.

وی با بیان اینکه ارایه دستاوردهای دولت برای روشنگری افکار عمومی بسیار ضروری است، گفت: اگر در این باره غفلت شود لطمات آن جبران ناپذیر خواهد شد.

آل‌هاشم، افزود: ارایه عملکردهای انجام شده و انجام نشده باید جزو وظایف اصلی مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد که در این رابطه نقش رسانه‌ها بسیار محوری و تعیین کننده است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: بیان دستاوردهای بزرگ صنعتی، دفاعی، فرهنگی و اجتماعی برای مردم باید از سوی رسانه‌ها با پاسخگو کردن مدیران اجرایی عملیاتی شود.

وی گفت: ایجاد اعتماد در بین مردم باید از طرف مدیران اجرایی با دقت پیگیری شود تا مردم بدانند مسئولان از آنها بودن و خدمت گذاری هدف اصلی مدیران است.

انتهای پیام
captcha