پیام سرپرست جهاددانشگاهی مازندران به مناسبت هفته دولت
کد خبر: 4164678
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

پیام سرپرست جهاددانشگاهی مازندران به مناسبت هفته دولت

سرپرست جهاددانشگاهی مازندران در پیام تبریکی به مناسبت هفته دولت آورده است: جهادگران بر تعهد خود به ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر تأکید دارند.

محمدرضا یوسفی مهر

به گزارش ایکنا از مازندران، محمدرضا یوسفی‌مهر، سرپرست جهاددانشگاهی واحد مازندران در پیام تبریکی به مناسبت هفته دولت آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حکومت امانتی است برای خدمت به خلق.  «امام علی (ع)»

هفته دولت، فرصتی است تا اندکی تأمل کنیم و به آنچه درگذر شتابزده زمان پنهان مانده، نظر افکنیم. باید رنج و تلاش مسئولان متعهد کشور را ارج نهیم، خدمت‌های نادیدنی دولتمردان خدمتگزار و صاحب منصبان درد آشنا را قدردانسته و به همه تلاش گران و زحمت کشان نظام جمهوری اسلامی خدا قوت بگوییم.

جهادگران جهاددانشگاهی بر تعهد خود به ادامه راه شهیدان رجایی و باهنر تأکید دارند و همواره برای حل مشکلات نظام و کشور در حوزه‌های مختلف و ایفای نقش در توسعه و پیشرفت کشور لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

اینجانب سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه‌های روشن، رجایی و باهنر را گرامی می‌دارم و هفته دولت و روز کارمند را به تمامی دستگاه‌های اجرایی و کارکنان نظام خدوم جمهوری اسلامی ایران، در سراسر کشور و دیار سرسبز علویان تبریک عرض کرده، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری از درگاه احدیت مسئلت دارم.

انتهای پیام
captcha