گلزار شهدای شهر خرم‌آباد غبارروبی شد
کد خبر: 4164645
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

گلزار شهدای شهر خرم‌آباد غبارروبی شد

با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان برنامه‌های هفته دولت در لرستان با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهر خرم‌آباد آغاز شد.

غبارروبی گلزار شهدای شهر خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، آیین گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در لرستان امروز، دوم شهریورماه با حضور فرهاد زیویار، استاندار لرستان، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در گلزار شهدای شهر خرم‌آباد آغاز شد.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در آیین غبارروبی قبور مطهر شهدای شهر خرم‌آباد با گرامیداشت آغاز هفته دولت، اظهار کرد: حکومت اسلامی در سال ۵۷ با تأسی از مکتب امام حسین(ع) تشکیل و دولت مردمی و انقلابی رجایی نیز تشکیل شد.

وی ادامه داد: همچنان که حکومت رشد می‌کند جاهلیت نیز وجود دارد و در یک دوره کوتاه درخشان شاهد یک دولت انقلابی با حضور شهیدان رجایی و باهنر بودیم؛ اما دشمن حضور این دو نیروی ولایی و انقلابی را تاپ نیاورد و شهیدشان کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه حکومت اسلامی با خون شهیدان رجایی و باهنر جان گرفت و خون شهیدان رجایی و باهنر بیداری اسلامی را در دنیا رقم زد، اضافه کرد: امروز دولت سیزدهم به‌عنوان یک حکومت دینی خود را نشان داده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی لرستان ۲۱۲ شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند و این شهدا روز هشتم شهریورماه معرفی خواهند شد، اضافه کرد: امروز همزمان با آغاز هفته دولت آمده‌ایم بیعتی با شهدای انقلاب داشته باشیم و پیمان ببندیم که در مکتب شهدا و شهیدان رجایی و باهنر در این جامعه به مردم خدمت کنیم.

 

انتهای پیام
captcha