برنامه‌های هفته دولت در لرستان اعلام شد
کد خبر: 4164628
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

برنامه‌های هفته دولت در لرستان اعلام شد

معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان از افتتاح و بهره‌برداری هزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی طی هفته دولت در لرستان خبر داد.

احسان یاوری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، احسان یاوری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان شامگاه چهارشنبه، یکم شهریورماه در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه افلاک لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، گفت: اخلاص در عمل و تلاش در راه خدمت صادقانه از بارزترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر بود.

 وی با بیان اينکه یاد و خاطره این دو اسطوره خدمت همیشه در اذهان مردم ما جاودانه خواهد بود، به برنامه‌های هفته دولت در لرستان اشاره کرد و افزود: برنامه‌های این هفته به سه دسته برنامه‌های فرهنگی، خدمت رسانی و افتتاح طرح‌های عمرانی، اقتصادی و تولیدی تقسیم شده اند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد: در نخستین روز هفته دولت استاندار، فرماندار و مسئولان استانی با حضور در گلزار‌های شهدا بار دیگر به مقام شامخ  شهدا ادای احترام کرده و با آن‌ها تجدید پیمان می‌کنند.

وی با بیان اینکه با حضور وزیر آموزش و پرورش به صورت همزمان ۲۴ چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در سراسر استان و یک مدرسه ۹ کلاسه در خرم‌آباد  به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: آغاز عملیات ساخت سالن همایش اردوگاه آیت‌الله کمالوند خرم‌آباد، افتتاح درمانگاه فرهنگیان نورآباد، کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی چند منظوره شهید مصطفی خمینی(ره) و سفر به شهرستان دلفان از مهمترین برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به لرستان است.

یاوری با اشاره به اینکه در روز جمعه استاندار و فرمانداران در میعادگاه‌های نماز جمعه حاضر و با برپایی میز خدمت به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی خواهند کرد، گفت: روز شنبه احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی برای افتتاح چند طرح اقتصادی و حضور در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به لرستان سفر خواهد کرد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در لرستان ادامه داد: روز یک‌شنبه، ۵ شهریورماه دو واحد تولیدی و اقتصادی در بروجرد افتتاح و کلنگ نیروگاه ۲۰ مگاواتی برق در این شهرستان به زمین زده خواهد شد و در ادامه جشن احیای دوباره یک کارگاه تولیدی  در شهرستان دورود برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استاندار لرستان با بیان اینکه در روز دوشنبه، ششم شهریورماه استاندار برای اجرای چند طرح عمرانی به شهرستان‌های ازنا و الیگودرز سفر و در روز سه‌شنبه، هفتم شهریورماه نیز به شهرستان پلدختر و کوهدشت سفر خواهد کرد، افزود: بهره‌برداری از دو واحد تولیدی - اقتصادی و عمرانی و یک واحد اقتصادی در کوهدشت از مهمترین برنامه‌های استاندار در این روز است.

یاوری حضور در شهرستان سلسله و افتتاح چند طرح عمرانی و افتتاح یک واحد اقتصادی در شهرستان خرم‌آباد و شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای دولت در لرستان را از برنامه‌های فرهاد زیویار در روز چهارشنبه، هشتم شهریورماه برشمرد و گفت: امسال در هفته دولت هزار طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و خدماتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح ۳۴۴ طرح عمرانی در هفته دولت سال گذشته و اینکه افتتاح طرح‌های هفته دولت در لرستان ۱۹۰ درصد افزایش داشته است، افزود: سال گذشته هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان برای طرح‌های هفته دولت هزینه شد و این رقم امسال با افزایش ۷۹۰ درصدی به ۱۰ هزار و ۸۸۷ میلیارد تومان رسیده است.

 

انتهای پیام
captcha