۷۳ طرح عمرانی همزمان با گرامیداشت هفته دولت در سردشت افتتاح می‌شود
کد خبر: 4164615
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

۷۳ طرح عمرانی همزمان با گرامیداشت هفته دولت در سردشت افتتاح می‌شود

فرماندار سردشت گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان ۷۳ طرح عمرانی و اقتصادی به بهره برداری خواهد رسید و کلنگ ۱۶ طرح عمرانی نیز  به زمین زده می‌شود.

باباخان اسکندری فرماندار سردشتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری سردشت، باباخان اسکندری، فرماندار سردشت در نشست خبری ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر اظهار کرد: این هفته فرخنده فرصتی ارزشمند برای ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف در راستای منویات رهبر معظم انقلاب است.

وی اضافه کرد: امسال همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۷۳ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار  ۲۱۲ میلیارد و ۲۵ میلیون تومان که توسط سیزده دستگاه اجرایی شهرستان اجرایی شده است، افتتاح خواهد شد.

فرماندار سردشت ادامه داد: بهره‌برداری از طرح  گازرسانی به ۹ روستا در دو محور با اعتبار  ۲۵ میلیارد تومان، کارخانه تولید مواد شوینده و بهداشتی با ظرفیت ۵۰۰ تن در سال اشتغال‌زایی ۹ نفر و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان، کارگاه تولیدی الوار چوب یا برش چوب با ظرفیت ۲۱۰۰ تن در سال و اشتغال‌زایی ۱۰ نفر و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان همچنین بهره‌برداری از مجتمع کارگاهی شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان، تامین روشنایی مسیر سردشت به بیمارستان و گردنه زمزیران، تامین آب شرب ۴ روستا و یک مخزن یک هزار متر مکعبی، افتتاح سه مدرسه با ۲۱ کلاس درس به همراه سالن ورزشی اهدایی رهبر معظم انقلاب، ارتقای سایت‌های مخابراتی و توسعه شبکه و برق رسانی از مهمترین طرح‌های افتتاحی در ایام مبارک خواهد بود.

اسکندری اظهار کرد: بهره‌برداری از اجرای طرح‌های هادی در ۴ روستا، بهسازی و آسفالت جاده ۳ روستا، ۶ مسکن مددجویی، یک واحد خانه بهداشت ، اجرای عملیات طرح آبخیزداری حوزه نستان ، ۲۴ طرح عمرانی دهیاری در دو بخش مرکزی و ربط از دیگر طرح‌های افتتاحی در این هفته است.

وی گفت: در این ایام همچنین عملیات ۱۶ طرح عمرانی شامل احداث ۸ چمن مصنوعی در روستاهای این شهرستان، تامین آب شرب روستای گولان، بهسازی و آسفالت محور مرز کیله و آبشار شلماش، توسعه شبکه برق رسانی و احداث پارک شهر نلاس با اعتبار کلی ۶۸ میلیارد و ۴۰۷ میلیون تومان آغاز خواهند شد.

شایان ذکر است از ۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی، ۷۳ طرح عمرانی قابل افتتاح و ۱۶ طرح کلنگ زنی هستند و از این تعداد ۶۶ طرح روستایی، ۲۰ طرح شهری، ۳ طرح اقتصادی می‌باشند و ۲۳ طرح از طرح‌های قابل افتتاح مربوط به طرح‌های مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان است.

 

انتهای پیام
captcha