بهره‌برداری از 17 پروژه گردشگری فارس در هفته دولت
کد خبر: 4164544
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

بهره‌برداری از 17 پروژه گردشگری فارس در هفته دولت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس از بهره‌برداری 17 پروژه گردشگری استان فارس همزمان با هفته بزرگداشت دولت خبر داد.

سیدمؤید محسن‌نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس، سیدمؤید محسن‌نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان فارس امروز، اول شهریورماه گفت:‌ همزمان با هفته بزرگداشت دولت 17 پروژه گردشگری در استان فارس به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل یک هتل در شیراز، سه اقامتگاه بوم گردی در استهبان ، شیراز وکازرون، دو اقامتگاه سنتی و یک هتل بوتیک در شیراز، یک واحد پذیرایی بین‌راهی در خومه زار ممسنی، یک اردوگاه و محوطه گردشگری در فیروزآباد، 8 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در شیراز که با اختصاص اعتباری حدود 699 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

محسن‌نژاد همچنین گفت : با توجه به‌ ضرورت حمایت از صنایع‌دستی و شاغلان و دست‌اندرکاران صنایع‌دستی و هنرهای سنتی بازارچه دائمی صنایع‌دستی پاسارگاد نیز با اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از پروژه‌های فوق شاهد اشتغال 120 نفر به‌طور مستقیم خواهیم بود، گفت: با راه‌اندازی این پروژه‌ها تعداد زیادی نیز به‌طورغیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

محسن‌نژاد اظهار کرد: صنعت گردشگری به‌عنوان یکی از صنایع اشتغال‌زا به شمارمی‌آید که در این صنعت نسبت به سایر صنایع اشتغال با سرمایه‌گذاری کمتری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha