اقدامات دولت برای مردم تبیین شود
کد خبر: 4164509
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

اقدامات دولت برای مردم تبیین شود

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی گفت: در کنار انواع و اقسام اقدامات زیرساختی برای اینکه سرمایه اصلی نظام که مردم هستند را یاری رسانیم باید انواع اقداماتی که انجام شده یا در دست انجام است، در قالب برنامه‌های مشخص، تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، یکم شهریورماه در دیدار استاندار خراسان‌جنوبی به‌مناسبت آغاز هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است که اقدامات مختلف دولت سیزدهم برای مردم بازگو شود تا امیدوار شوند، اما دشمن دانا و دوستان نادان از سویی و تنبلی از سویی دیگر کاری می‌کند که مردم از پیشرفت‌هایی که رخ داده؛ گلایه‌مند باشند.

وی با بیان اینکه مردم به‌عنوان سرمایه بزرگ کشور شایسته بهترین خدمات هستند، افزود: بر هیچ کسی پوشیده نیست که دولت سیزدهم به‌خصوص رئیس‌جمهور که از نوع همان رجایی و باهنر است از نظر کمیت حداکثر وقت را می‌گذارد، آرامش ندارد و شب و روز نمی‌شناسد. بنابراین، در کنار انواع و اقسام اقدامات زیرساختی برای اینکه سرمایه اصلی نظام که مردم هستند را یاری برسانیم باید انواع اقداماتی که انجام شده یا در دست انجام است، در قالب برنامه‌های مشخص، تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا رسانه ملی می‌تواند در ساعات قابل قبول و مشخصی از شبانه‌روز و رسانه مکتوب در صفحات مطلوبی این تبیین‌گری و اطلاع‌رسانی را برای عموم مردم انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه جامعه ما تحت فشار و بمباران تبلیغات رسانه‌های بیگانه است، افزود: دشمن که کارش را انجام می‌دهد ولی ما باید به مردم آگاهی بدهیم تا تحت‌تأثیر شبهات دشمن قرار نگیرند و حتی خودشان به این شبهات پاسخ دهند، از طرفی مسئولان هم باید اطلاعات و مستندات لازم را در اختیار مردم قرار دهند.

عبادی اظهار کرد: مردم از نظر روانی باید احساس کنند که در شرایط مطلوبی نسبت به متوسط‌های جهانی قرار دارند، اما دشمنان ما در تبلیغات خود بسیار فنی عمل می‌کنند و متأسفانه ضعف در اطلاع‌رسانی داریم. برای آگاهی مردم باید راهکارهای قابل قبولی داشته باشیم که اکنون متأسفانه نداریم؛ به همین دلیل تمامی کارهای عظیمی که در دولت سیزدهم انجام می‌شود، تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

امام جمعه بیرجند گفت: اقدامات زیرساختی و درازمدت بسیار ارزشمند و نتیجه‌بخش است، اما مردم در مسائل روزمره خود مشکلاتی دارند و گلایه‌مند هستند، به‌عنوان مثال اینکه اجناس هر مغازه‌ای قیمت‌های متفاوتی دارد و گرانفروشی می‌شود، مردم با این قبیل مشکلات مواجه هستند.

انتهای پیام
captcha