۸۰ مرکز نیکوکاری در مساجد استان زنجان فعال است
کد خبر: 4164480
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان:

۸۰ مرکز نیکوکاری در مساجد استان زنجان فعال است

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان عنوان کرد: مراکز نیکوکاری در مساجد به محلی برای اتحاد خیرین تبدیل شده و این اتحاد هم برای برنامه‌ریزی، هم تأمین منابع و هم رفع سریع مشکلات مردم شکل گرفته است.

مراکز نیکوکاری در مساجد

روح‌اله صالحی مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد توسعه مراکز نیکوکاری در راستای مردمی‌سازی خدمت‌رسانی به نیازمندان بوده و در همین راستا ارتقای کیفی خدمات این مراکز در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در راستای استفاده از ظرفیت مساجد ۸۰ مرکز نیکوکاری در این اماکن مقدس راه‌اندازی شده است، گفت: مراکز نیکوکاری که در مساجد استان زنجان فعال هستند، ضمن اینکه در تمام سال فعالیت دارند، در همه مناسبت‌های مذهبی و ملی خدمات‌رسانی می‌کنند که شاهد این خدمات‌رسانی‌ به ویژه در ایام عاشورا و تاسوعا، عید غدیر، قربان و دیگر پویش‌ها بوده‌ایم.

صالحی ادامه داد: مراکز نیکوکاری در مساجد به محلی برای اتحاد خیرین تبدیل شده است؛ این اتحاد هم برای برنامه‌ریزی، هم تأمین منابع و هم رفع سریع مشکلات مردم شکل گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه در قالب فعالیت مراکز نیکوکاری معتمدان محلی و امنای مساجد به درستی نیازهای محله را می‌شناسند و بر اساس آن نیازها فعالیت می‌کنند، گفت: امروزه مساجد به معنای واقعی کلمه رهبری اجتماعی جوامع اسلامی را برعهده دارند و امروز می‌بینیم هر فرد یا خانواده‌ای در هر محله که دارای مشکل است اولین مراجعه‌اش به مساجد است.

انتهای پیام
captcha