مراسم افتتاحیه اجلاسیه شهدای میامی برگزار شد
کد خبر: 4164445
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

مراسم افتتاحیه اجلاسیه شهدای میامی برگزار شد

اجلاسیه شهدای شهرستان میامی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در جوار آرامگاه شهدای گمنام این شهرستان آغاز به‌کار کرد.

اجلاسیه شهدا در میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشوری، فرماندار میامی اجلاسیه شهدای شهرستان میامی شب گذشته، 31 مرداد در مراسم افتتاحیه اجلاسیه شهدای میامی ضمن گرامیداشت یاد ۱۸۲ شهید دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شهرستان و پنج شهید گمنام شهرستان میامی، گفت: امروز هر آنچه از پیشرفت و توسعه در بخش‌های کشورمان داریم مرهون مجاهدت‌های شهدا هستیم.

آشوری با بیان اینکه ما باید قدر داشته‌های خود را در نظام اسلامی بدانیم، اظهار کرد: یکی از راه‌های قدردانی، تبیین و انتقال مفاهیم عظیم فرهنگی به خصوص ایثار و شهادت به نسل جوان امروزی است.

به گفته وی؛ ما امروز به برکت نظام اسلامی، بهترین امنیت را در دنیا داریم و این مهم را مدیون شهدا هستیم که در این راستا به برکت خانواده شهدا است که امروز در امنیت کامل میزبان چنین مراسمی هستیم.

فرماندار میامی با بیان اینکه ولایت‌مداری و بصیرت، پیام شهداست که باید به نسل جدید انتقال دهیم، متذکر شد: یادواره‌های شهدا، مصداق تبیین هستند.

یادآور می‌شود نمایش ویژه دفاع مقدس با موضوع نقش‌آفرینی دلاور مردان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، انقلاب و مسیری که تا کنون در این چهار دهه طی شده از جمله بخش‌های جانبی جذاب یادواره شهدای شهرستان میامی است.

این اجلاسیه بزرگ تا پنج‌شنبه، 2 شهریور نیز ادامه پیدا دارد که در این راستا برپایی نمایشگاه گرامیداشت مقام شهدا، ادوات رزمی و دفاعی و دستاوردهای انقلاب اسلامی و موضوعات فرهنگی و جهاد تبیین در زمره بخش‌های جانبی آن است.

این اجلاسیه حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، استاندار سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان و همچنین خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مردم قدرشناس این شهرستان در تفرجگاه سه چنار و در جوار آرامگاه شهدای گمنام میامی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام
captcha