پویش «مرهم زائر» در لرستان آغاز شد
کد خبر: 4160904
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

پویش «مرهم زائر» در لرستان آغاز شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از آغاز پویش «مرهم زائر» همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

محمد قدمی، مديرعامل جمعیت هلال احمر لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر لرستان، محمد قدمی، مديرعامل جمعیت هلال احمر لرستان امروز، ۱۶ مردادماه در یک گفت‌وگوی خبری که از شبکه افلاک لرستان پخش شد، گفت: پویش مرهم زائر در هلال‌احمر لرستان با تلاش واحد داوطلبان این جمعیت آغاز شده و تا اربعین ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این پویش با هدف مشارکت در ثواب معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی در حال اجرا است و شامل اهدای داروی مازاد در منزل، واریز وجه نقد در حد توان و خرید دارو و تحویل به جمعیت هلال‌احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان افزود: هم استانی‌ها می‌توانند از طریق کد دستوری #۳*۱۱۲* و یا واریز وجه نقد به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ یا شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک ملی واریز کنند.

قدمی از مردم نوع‌دوست لرستان دعوت کرد تا در قالب این پویش در تأمین بخشی از اقلام دارویی مورد نیاز زائران نقش‌آفرینی کنند و در ثواب معنوی این مراسم باشکوه سهیم شوند.

وی گفت: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که دارو‌های مازاد در منزل و یا خریداری شده تاریخ مصرف داشته باشند و چنانچه یخچالی هستند اصول و شرایط نگهداری رعایت شده باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان ادامه داد: هم استانی‌ها می‌توانند دارو‌های مازاد و یا خریداری شده را همه روزه به جمعیت هلال احمر شهرستان خود تحویل دهند.
انتهای پیام
captcha