مؤسسات قرآنی یزد از تبلیغات رایگان شهری بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: 4159966
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲

مؤسسات قرآنی یزد از تبلیغات رایگان شهری بهره‌مند می‌شوند

در دیدار مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان با رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بر بهره‌مندی مؤسسات قرآنی از تبلیغات رایگان شهری تأکید شد.

دیدار مدیرعامل اتحادیه قرآنی یزد با رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداریمحمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از استان، با اشاره به دیدار حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان و حسین قادری، رئیس هیئت‌مدیره این اتحادیه با مصطفی زارع‌زاده، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان در ابتدای این دیدار انتصاب فردی از بدنه سازمان و معاون فرهنگی این نهاد به‌عنوان ریاست جدید، را مایه خوشحالی دانست و تأکید کرد با این انتصاب اتفاقات خوبی در زمینه فعالیت‌های قرآنی در سطح شهر رخ دهد. 

وی با اشاره به اینکه در ادامه این دیدار به مطالبات جامعه قرآنی اشاره و توضیحاتی در زمینه طرح «چهار هزار شهید چهار هزار حافظ قرآن کریم» ارائه شد، افزود: مقرر شد این سازمان در زمینه تبلیغات شهری طرح، همکاری مستمری داشته باشد و همچنین بر مساعدت در راستای اجرای این طرح تأکید شد.

شایق تصریح کرد: در زمینه تبلیغات شهری ویژه فعالیت‌های مؤسسات قرآنی نیز درخواست شد به‌صورت رایگان در محدوده هر مؤسسه همکاری لازم انجام شود و مؤسسات بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد اظهار کرد: مصطفی زارع‌زاده، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد نیز در این نشست در زمینه همکاری سازمان و اتحادیه قرآنی استان قول مساعدت داد.

انتهای پیام
captcha