فرهنگ حاکم بر جهاددانشگاهی «ما می‌توانیم» است
کد خبر: 4159890
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/1

فرهنگ حاکم بر جهاددانشگاهی «ما می‌توانیم» است

حسن مسلمی نائینی با بیان اینکه برج فناوری استان کرمانشاه در کشور بی‌نظیر است، گفت: فرهنگ حاکم بر جهاددانشگاهی فرهنگ «ما می‌توانیم» است و براساس همین باور در دفاع مقدس کار‌های بزرگی توسط این نهاد انجام شد.

افتتاح طرح ملی تولید کربن فعال از قیر طبیعی در استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حسن مسلمی نائینی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی کشور امروز، یازدهم مردادماه در افتتاح طرح ملی تولید کربن فعال از قیر طبیعی در استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های بالا و سرمایه‌های ارزشمند علمی استان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان کرمانشاه کار‌های بزرگی انجام داده است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی کشور با بیان اینکه برج فناوری استان کرمانشاه در کشور بی‌نظیر است، گفت: فرهنگ حاکم بر جهاددانشگاهی «ما می‌توانیم» است و براساس همین باور در دفاع مقدس کار‌های بزرگی توسط این نهاد انجام شد.

مسلمی نائینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نقش محوری و اساسی جهاددانشگاهی در آینده علمی کشور، بیان کرد: پیشرفت‌های جهاددانشگاهی بر پایه دوبال علم و ایمان است.

وی اظهار کرد: موضوع تولید کربن فعال حاصل تلاش ۱۵ ساله در استان کرمانشاه است و علاوه بر اینکه یک کار فناورانه بزرگ محسوب می‌شود یک فرهنگ است و باید توسعه داده شود.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی کشور با قدردانی از تلاش‌ها و موفقیت‌های به‌دست آمده در مجموعه جهاددانشگاهی استان از ادامه روند حمایت‌ها از این مجموعه تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha