رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در گرگان برگزار می‌شود
کد خبر: 4159281
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
فرمانده سپاه گرگان:

رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در گرگان برگزار می‌شود

سرهنگ دیلم گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ از ۱۰ الی ۱۹ مرداد همزمان با ۱۶ استان کشور در گرگان برگزار می گردد.

دیلم فرمانده سپاه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان سرهنگ پاسدار علی دیلم، فرمانده سپاه گرگان در جلسه رزمایش جهادگران فاطمی که با حضور مسئولین متولی و جهادگران برگزار شد، گفت: کلمه جهاد و جهادگر، کلمه بزرگ و با ارزشی است؛ در هر عرصه‌ای که کار انجام نشده و روی زمین مانده است بسیج و گروه های جهادی می توانند ورود کنند و کار را به انجام برسانند.

فرمانده سپاه گرگان افزود: در راستای خدمت‌رسانی شایسته‌تر به مردم شریف، حوزه‌های مقاومت بسیج ارتباط خود را با گروه‌های جهادی به صورت مستمر داشته باشند؛ مدیران بسیج و دستگاه‌های اجرایی نیازهای مربوط به هر محله را شناسایی نموده و نسبت به برگزاری میز خدمت در آن منطقه اقدام نمایند.

دیلم گفت: در گذشته اقدامات بسیار خوب و اثربخشی از بسیج سازندگی انجام شده است و امروزه این اقدامات با شتاب بیشتری ادامه دارد؛ برکت و آثار خدمات جهادی در زندگی شخصی تمام جهادگران قابل رویت است و این اعمال به عنوان ذخیره آخرت این افراد به حساب خواهد آمد.

فرمانده سپاه گرگان از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۳ خبر داد و گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ از ۱۰ الی ۱۹ مرداد همزمان با ۱۶ استان کشور با هدف گسترش حرکت‌های جهادی، حمایت از اقشار مستضعف، میدان‌داری گروه‌های جهادی، به تصویر کشیدن پروژه های جهادی و کمک به حضور دستگاه‌های خدمت‌رسانی در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

دیلم در پایان گفت: در طول این رزمایش خدماتی از قبیل مرمت خانه محروم، توزیع جهیزیه، پخت غذا، توزیع نان رایگان، افتتاح کارگاه خیاطی، تعمیر رایگان لوازم خانگی و برگزاری میز خدمت به مناطق کم برخوردار شهرستان گرگان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha