یادواره شهدای روستای کمردوغ چاروسا برگزار شد
کد خبر: 4159204
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

یادواره شهدای روستای کمردوغ چاروسا برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج چاروسا و پایگاه مقاومت بسیج شهید روان کمردوغ یادواره 5 شهید روستای کمردوغ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

حضور مردم  و مسئولان در یادواره شهدای روستای کمردوغ چاروسا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علی‌حیدر حیدرخواه، امام جمعه قلعه رئیسی امروز، هشتم مردادماه در یادواره شهدای روستای کمردوغ، با بیان اینکه شهدا ادامه دهنده راه عاشورا هستند، گفت: شهدا نماد استواری، ایثار و مقاومت و از خود گذشتگی هستند.

وی افزود: شهدا نه تنها به ایران اسلامی خدمت کردند بلکه به اسلام نیز خدمات بسیاری ارائه دادند و امروز تمام جهان اسلام مدیون خون این عزیزان است.ملت ایران مردمانی قدرشناس و همواره در زمینه تکریم خانواده معظم شهدا کوشا هستند.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: قدرت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان به برکت خون شهیدان است، بنابراین همه ما مدیون این بزرگ مردان هستیم.

همچنین، نجیب‌الله ایزدخواه، بخشدار چاروسا نیز در این مراسم شهدا را ادامه‌دهنده عاشورا دانست و گفت: نهضت عاشورا ، شعله‌ای بود که از گودال قتلگاه به همه زمین‌ها و زمان‌ها دامن گسترد و برتر از هر الگو و فراتر از هر اسوه دیگری قافله قلب‌ها را در پی خویش کشاند و به انقلاب اسلامی پشتوانه‌ حماسی‌ و عاطفی داد و دوران دفاع مقدس را به میدان حماسه‌ و خون‌ مبدل‌ کرد.

همچنین، بیژن شریفی، جانشین سپاه شهرستان کهگیلویه نیز هدف از برگزاری یادواره شهدا را یادآوری درس شهید و شهادت دانست و تصریح کرد: یادواره شهدا بر افکار جامعه به‌ویژه نسل جوان مؤثر است و گامی در راستای ایجاد تمدن اسلامی به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: یادواره شهدا کمک می‌کند تا نسلی که شهدا را ندیدند، با شهدا و مسیر آنها آشنا شوند.

انتهای پیام
captcha