نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با موضوع «عملیات محرم» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4156636
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با موضوع «عملیات محرم» در گلستان برگزار شد

نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی با موضوع «عملیات محرم» با حضور سرپرست امور قرآنی اداره کل تبلیغات گلستان و جمعی از بانوان فعال قرآنی استان امروز، ۲۹ تیرماه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی با موضوع عملیات محرم با حضور سرپرست امور قرآنی اداره کل تبلیغات گلستان و جمعی از بانوان فعال قرآنی استان امروز، ۲۹ تیرماه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

محمد قدوسی زاده، سرپرست امور قرآنی اداره کل تبلیغات گلستان در این نشست گفت: ایام محرم و صفر فرصت مناسبی برای تبیین قیام عاشورا با استفاده از مبانی قرآنی در جامعه بوده که وظیفه بانوان و کنشگران اجتماعی در این امر بسیار مهم است.

سرپرست امور قرآنی اداره کل تبلیغات گلستان ادامه داد: در این راستا اقداماتی را در زمینه ترویج و گسترش نشر آموزه‌های قرآنی دستور کار قرار دارد که باید این اقدامات با انسجام بیشتر و بهتری در جامعه عملی شود.

قدوسی زاده از برگزاری پویش و جشنواره ملی قرآن با عنوان حماسه و شور حسینی در ایام محرم و صفر خبر داد وگفت: سعی شده با هم‌فکری سایر اعضای اندیشه‌ورز برنامه‌های قرآنی به صورت پویش و جشنواره با موضوعات مختلف نقاشی و خوشنویسی و با محوریت حماسه و شور حسینی و تبیین قیام عاشورا و … در ایام محرم و صفر برگزار شود.

در پایان جلسه هر یک از اعضای هیئت اندیشه‌ورز در مورد برنامه‌های عملیاتی ماه محرم صفر به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha