جشنواره تجلیل از گروه‌های جهادی در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4156254
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

جشنواره تجلیل از گروه‌های جهادی در ارومیه برگزار شد

جشنواره تجلیل از گروه‌های جهادی با همت سازمان بسیج سازندگی استان در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، عصر روز گذشته 27 تیر در جشنواره تجلیل از گروه‌های جهادی که با همت سازمان بسیج سازندگی استان در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، گفت: کشور عزیزمان ایران اسلامی از مولفه‌های بسیاری برخوردار است، که اقتدار آن را تضمین کرده و در اردوگاه دشمنان نظام و انقلاب رعب و وحشت ایجاد کرده است.
وی مهم‌ترین مولفه قدرت در نظام اسلامی را بسیج دانست و با بیان اینکه بسیج متشکل از نیروهایی جان‌برکف، فداکار و متعهد است، ادامه داد: همواره شاهد بوده‌ایم، بسیجیان هر موقع نیاز بوده است، در صحنه حاضر هستند.

وی با بیان اینکه، بسیج در هر صحنه‌ای که نیاز باشد، اعم از سیل و زلزله و ... زودتر از سایر نیروها حتی مسئولان در کنار مردم حضور پیدا کرده و ایفای نقش می‌کند، ادامه داد: همه این موضوع را شاهد هستند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی به نقش‌آفرینی بسیج در عرصه امنیت اشاره و اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از صحنه‌هایی است، که بسیج در آن درخشش بی‌مانندی را به منصه ظهور رساند، به‌طوری‌که یکی از دلایل اصلی پیروزی در عملیات‌های مختلف حضور همین بسیج مردمی بود.

رجبی با بیان اینکه ولایت‌فقیه از دیگر مولفه‌های قدرت ایران اسلامی به شمار می‌رود، گفت: مقام معظم رهبری، مردم و نیروهای انقلابی و دلسوز این انقلاب را از صحنه‌های خطر با سلامت عبور دادند.

انتهای پیام
captcha