یادواره شهدای ایدنک برگزار شد
کد خبر: 4154608
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

یادواره شهدای ایدنک برگزار شد

یادواره ۴ شهید دفاع مقدس روستای ایدنک از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا برگزار شد.

یادواره شهدا

به گزارش ایکنا از کهکیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام صادق انصاری‌پور، رئیس دادگستری شهرستان لنده امروز، 21 تیرماه در مراسم یادواره شهیدان خداخواست رازنهان، علی‌شاد پیرا، علی کریمی و عبدالحمید رضایی روستای ایدنک در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا، گفت: یادواره شهدا باعث ترویج و توسعه تفکر و فرهنگ ناب شهدا است و این یادواره‌ها باید به درستی به نسل جوان که تشنه حقیقت ناب هستند، منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه غبار فتنه‌ها و توطئه‌ها در این زمان ذهن نسل جوان و نوجوان را از نظر اعتقادی کمرنگ کرده، افزود: باید ارزش‌ها و باور‌های دینی به درستی تقویت شود و ذهن جوان و نسل جوان ما آکنده به یاد و نام شهیدان باشد تا پیام و وصیت شهیدان در زندگی‌مان اجرا شود.

رئیس دادگستری شهرستان لنده در ادامه با بیان اینکه انتقال زندگی‌نامه و وصایای شهدا که با معرفت و عرفان عجین و ترسیم کننده درس چراغ راه زندگی است، رسالتی بسیار بزرگ است، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است.

یادآور می‌شود،  قرائت دکلمه، خاطره‌گویی، سخنرانی و نوحه‌سرایی از برنامه‌های جانبی این یادواره بود.

انتهای پیام
captcha