برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب در گلستان
کد خبر: 4154443
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته عفاف و حجاب در گلستان

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گرگان از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در هفته عفاف و حجاب خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های محوری این هفته، برگزاری یادواره شهدای بانو شهرستان گرگان و تجلیل از نخبگان بسیجی خواهر است که ۲۰ تیرماه در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار می‌شود.

هفته عفاف و حجاب

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان سرهنگ پاسدار علی دیلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان به مناسبت هفته عفاف و حجاب گفت: همه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که برای صدمه زدن به انقلاب، دین و احکام الهی باید مادر خانواده را مورد تهاجم قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان ادامه داد: دشمن در راستای تهاجم به مادر خانواده که مهمترین موضوع در حوزه عفاف و حجاب است تا حدودی به توفیقاتی دست یافته است اما تلاش جهادی نیروهای سپاه و بسیج و آحاد جامعه علی الخصوص شهروندان گرگانی سبب شده است جبهه انقلاب در مقابل دشمن به دستاوردهای مهمی دست پیدا کند.

سرهنگ دیلم از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه متنوع در هفته عفاف و حجاب خبر داد و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های محوری این هفته، برگزاری یادواره شهدای بانو شهرستان گرگان و تجلیل از نخبگان بسیجی خواهر است که روز سه شنبه ۲۰ تیرماه در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه حریم ریحانه در پارک شهر گرگان همراه با غرفه‌های کودک، مشاوره و دوخت چادر و محصولات عفاف و حجاب، پیاده روی سفیران حیا فاطمی، برپایی غرفه‌های حس خوب در پاساژها و تفرجگاه‌ها، دیدار با دختران جوان و نوجوان نخبه شهرستان، دیدار با همسران و مادران شهدای مدافع حرم و امنیت، اجرای سرودهای پاتوقی، عصر شعر در محلات مختلف، اهدای خون و اکران فیلم با موضوع خانواده در سینماها بخشی از مهمترین برنامه‌های اجرایی سپاه گرگان در هفته عفاف و حجاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان در پایان گفت: علاوه بر برنامه‌های ذکر شده، برنامه‌های عمومی مانند فضاسازی عمومی شهر در سطح پایگاه و ادارات در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم از این ماموریت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام
captcha