گردهمایی‌ حجاب و عفاف احیای امر به معروف و نهی از منکر است
کد خبر: 4154440
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲

گردهمایی‌ حجاب و عفاف احیای امر به معروف و نهی از منکر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: شرکت در گردهمایی‌های حجاب و عفاف یک فریضه الهی و در اصل امر به معروف و نهی از منکر است.

همایش عفاف و حجاب در انزلی

به گزارش ایکنا از گیلان، بهروز جلائی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان عصر امروز، 20 تیرماه در گردهمایی بزرگ صیانت از عفاف و خانواده که در بندر انزلی برگزار شد، اظهار کرد: شرکت در این فریضه الهی و گردهمایی که با عنوان عفاف و حجاب است در اصل امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بندر انزلی، افزود: بدانیم که این قدم‌ها که برای رضای خداوند است در کارنامه اعمال ما با نیت خالص ثبت خواهد، شما به تعبیر واقعی وجدان‌های جامعه هستید و امروز انزلی این افتخار را دارد که به عنوان اولین شهری که آغازگر یک چنین حرکتی است برای اینکه این توجه را به جامعه بدهد که مردم ما بیدار و هوشیار هستند و مؤمنین و مؤمنات ما در صف فشرده این آمادگی را دارند تا نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری به ویژه در این عرصه‌ای که امروز در جنگ ترکیبی به نام کشف حجاب بار دیگر مثل سایر نقشه‌ها نقش بر آب کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه طراحی دشمن ایجاد دو قطبی در جامعه بود تا بین جامعه جدایی بیفکند، گفت: این حضور گرانقدر است و بدانید که بعضی‌ها باید تهجدهایشان را با این حضورها عوض کنند زیرا اینجا میدان فریضه‌ای به نام امر به معروف و نهی از منکر است.

جلائی تأکید کرد: همه آحاد جامعه مقیدین به حجاب و چه آنهایی که حجاب عرفی را در حد شرعی آن رعایت می‌کنند در کنار هم این نقشه دشمن را نقش بر آب خواهند کرد و ما قرار است این نهضت را به تبعیت از امام و شهدا و در پشت خلف صالح او مقام معظم رهبری به دست صاحب و وارث اصلی آن  حضرت حجت بن الحسن(عج) تقدیم کنیم.

وی افزود: مسئولین هم در کنار شما و با گرفتن روحیه و انگیزه از اجتماع شما بر این اعتقادات و مطالبات پافشاری خواهند کرد و به همه آن‌هایی که خواب پریشان دیده‌اند خواهیم گفت که ایران با عظمت، ایران با وحدت، ایران با قدرت در کنار هم در مشت‌های گره کرده این را یک‌بار دیگر فریاد خواهد زد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تصریح کرد: آنچه که امروز این تجمع و گردهمایی به دنبال آن است بار دیگر ثابت کند ما رمز پیروزی این انقلاب را دریافتیم که امام راحل فرمود اسلام و وحدت آحاد ملت رمز پیروزی و بقای این نهضت است.

جلائی در پایان با اشاره به آیه ۳۰ از سوره مبارکه فصلت گفت: «إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ؛ در حقيقت كسانى كه گفتند پروردگار ما خداست‏ سپس ايستادگى كردند فرشتگان بر آنان فرود مى‌‏آيند [و مى‌ گويند] بيم مداريد و غمين مباشيد و به بهشتى كه وعده يافته بوديد شاد باشيد» و این یعنی نه سازش نه تسلیم بلکه نبرد با آمریکاست.

انتهای پیام
captcha