نماهنگ «آینه خدا» منتشر شد + فیلم
کد خبر: 4154285
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

نماهنگ «آینه خدا» منتشر شد + فیلم

نماهنگ «آینه خدا» به همت گروه سرود و همخوانی آوای منتظران قم به مناسبت عید غدیر خم رونمایی شد.

گروه سرود آوای منتظران قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی گروه سرود و همخوانی آوای منتظران، حسین اسماعیلی، سرپرست گروه سرود و همخوانی آوای منتظران در سخنانی بیان کرد: در لبیک‌گویی به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اثرگذار بودن تولید نغمات دینی و آیینی برای انتقال مفاهیم اسلامی در سطح جامعه و ایجاد روحیه نشاط و تعالی بین آحاد مردم خصوصاً قشر جوان و نوجوان، گروه سرود آوای منتظران قم وابسته به هیئت منتظرالمهدی(عج) اثری به‌مناسبت عید سعید غدیر خم منتشر کرد.

وی افزود: در تولید این نماهنگ از بهترین آهنگسازان، شاعران و گروه‌های هنری برای خلق اثری ماندگار مشورت گرفته شد و در نهایت اشعار زیبای علی عابدی با تنظیم علی افسری و ضبط توسط محمدجواد مکرمی در استدیو کوثر تهران انجام شد.

اسماعیلی ضمن گلایه از مسئولان امر برای حمایت از این تولیدات دینی و آیینی گفت:‌ نماهنگ آینه خدا به همت هیئت منتظرالمهدی(عج)‌ و صرفاً با کمک‌های مردمی تولید شده و علی‌رغم عطش و اشتیاق جامعه برای دریافت چنین آثار هنری، متأسفانه به‌صورت منسجم و مستمر شاهد حمایت نهادهای مختلف مسئول از گروه‌های سرود و همخوانی نیستیم و حتی این گروه‌ها مرجع مشخصی برای ثبت و پیگیری فعالیت‌های خود ندارند.

سرپرست گروه سرود آوای منتظران بیان کرد: نماهنگ آینه خدا همزمان با ایام عید سعید غدیر خم از طریق رسانه‌های مختلف دیداری و شنیداری و فضای مجازی از جمله رادیو قرآن،‌ رادیو معارف، رادیو قم و سیمای نور رونمایی شد که با استقبال بی‌نظیر مخاطبان مواجه شد.

وی تصریح کرد: در همین مدت کوتاه، کمتر از یک هفته ده‌ها اجرای مختلف در قالب کاروان شادی غدیر، در سطح شهر و خصوصاً پیاده‌راه پیامبر اعظم(ص) قم و همچنین مسجد مقدس جمکران برای عاشقان مولا علی(ع) ‌انجام شده است.

انتهای پیام
captcha