هشتمین همایش «چادرهای آسمانی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4154204
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

هشتمین همایش «چادرهای آسمانی» در یزد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از برگزاری هشتمین همایش «چادرهای آسمانی» با هدف ترویج و تحکیم عفاف و حجاب و تقویت بنیان خانواده در این استان خبر داد.

هشتمین همایش «چادرهای آسمانی» مجید نعیم یاوری، معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری هشتمین همایش «چادرهای آسمانی» در این استان، گفت: این همایش با هدف ترویج و تحکیم عفاف و حجاب، تقویت بنیان خانواده، همچنین بزرگداشت هفته عفاف و حجاب، تجلیل از فعالان حوزه عفاف و حجاب و ... همزمان با سراسر کشور در یزد نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش از ساعت 9 صبح امروز، 20 تیرماه با همکاری استانداری یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و سایر نهادها در سالن شهید منتظر قائم استانداری یزد با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فعالان عرصه عفاف و حجاب، خانواده شهدا و ... برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد، گفت: در این همایش از فعالان حوزه عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد، خانواده معزز شهدا، نمونه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری، فعالان حوزه فضای مجازی و تولید محتوا تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha